zoomit

نسل دوم تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو با نمایشگر ۱۲/۶ اینچی و باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

از مدتی قبل، لنوو تبلیغاتش را برای معرفی تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 آغاز کرده است. اخیرا این شرکت گفته است که محصول یادشده را ۲ نوامبر (۱۱ آبان ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد. حال، این شرکت برخی از مشخصات تبلت جدیدش را منتشر کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، مدل جدید تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 هنگام کار با قلم استایلوس از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند و سرعت پاسخ‌گویی به دستورهای قلم روی آن ۴۴ درصد از قبل بهبود یافته است. قلم Xiaoxin Pad Pro جدید با استفاده از سیستم شارژ بی‌سیم مغناطیسی شارژ می‌شود. علاوه‌براین، از قابلیت کپی سریع متن پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در اپلیکیشن جدید یادداشت‌برداری لنوو استفاده کرد که در رابط کاربری انحصاری این شرکت موسوم به ZUI 13 ارائه شده است.

این تبلت از نمایشگر ۱۲/۶ اینچی E4 امولد ساخت سامسونگ بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. نرخ پاسخ‌گویی به دستورهای لمسی روی این نمایشگر ۳۶۰ هرتز است و از فناوری‌هایی مثل HDR10 پلاس و DC Dimming و TUV Rheinland EyeSafe نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت لنوو xiaoxin pad pro 12.6

قلپ تپنده‌ Xiaoxin Pad Pro جدید لنوو تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و ظرفیت باتری‌اش ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. این تبلت به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و لنوو از پوسته اختصاصی‌اش موسوم به ZUI 13 روی آن استفاده کرده است. این رابط کاربری تعدادی ویژگی مخصوص تبلت دردسترس کاربران قرار می‌دهد و از زبان طراحی بصری جدیدی بهره می‌برد که اِلِمان‌های آن شبیه به سیستم‌عامل‌های دسکتاپ است.

انتظار می‌رود تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 با قیمتی مشابه مدل قبلی‌اش روانه بازار شود؛ یعنی ۴۶۵ دلار. البته به‌زودی لنوو قیمت نهایی این تبلت را اعلام خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره نسل دوم تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا