zoomit

نسخه‌ چرمی هواوی میت X2 5G با سیستم عامل هارمونی اواس معرفی خواهد شد

گوشی تاشو میت X2 هواوی اوایل سال جاری به‌عنوان سومین گوشی تاشو این شرکت معرفی شد. این محصول اولین‌بار در چهار رنگ مختلف دردسترس قرار گرفت که همگی از بدنه شیشه‌ای بهره می‌بردند. بر‌‌اساس گزارشی جدید، ظاهرا هواوی قصد دارد مدل جدید این گوشی هوشمند را با بدنه چرمی روانه بازار کند.

به‌‌گزارش گیزموچاینا، اطلاعات دیجیتال چت استیشن، یکی از افشاکنندگان چینی خبرها‌ی فناوری، نشان می‌دهد که هواوی میت X2 در مدل چرمی معرفی خواهد شد؛ البته این افشاکننده درباره رنگ‌بندی نسخه چرمی محصول یاد‌شده جزئیاتی اعلام نکرده است.

مدل جدید میت X2 به تراشه Kirin 9000 5G مجهز خواهد بود و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل هارمونی اواس را اجرا خواهد کرد. این در حالی است که هواوی میت X2 5G اولین‌بار با اندروید ۱۰ و بر‌پایه رابط کاربری EMUI 11 روانه بازار شد. هواوی مدل ۴G این دستگاه را نیز با پردازنده‌ای مشابه مدل ۵G معرفی کرده است، با این تفاوت که سیستم‌عامل این مدل هارمونی اواس ۲ خواهد بود. سایر ویژگی‌ها و مشخصات مدل چرمی میت X2 با مدل اولیه‌اش یکسان است.

این گوشی تاشو از نمایشگر ۶/۴۵ اینیچی بیرونی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد که در بخش بالایی آن، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده است. نمایشگر تاشو داخلی این دستگاه ۸ اینچی است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. گفتنی است هر دو صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند از نوع اولد است.

قلب تپنده میت X2 چرمی تراشه Kirin 9000 است که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. علاوه‌بر‌این، حافظه میت X2 را با کارت حافظه نانو تا ۲۵۶ گیگابایت می‌توان ارتقا داد. در پنل پشتی دستگاه، دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با PDAF و لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال و بزرگ‌نمایی سه‌برابری، دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ده‌برابری و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق‌عریض به‌چشم می‌خورد.

باتری گوشی جدید هواوی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی تاشو می‌توان به سنسور اثرانگشت در لبه کناری و پشتیبانی از NFC و مادون‌قرمز اشاره کرد. هنوز مشخص نیست نسخه چرمی هواوی میت X2 کِی به بازار عرضه خواهد شد؛ اما این احتمال وجود دارد که قیمتش از مدل‌های شیشه‌ای کمی گران‌تر باشد.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره این گوشی تاشو چیست؟ مدل چرمی را می‌پسندید یا مدل شیشه‌ای؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا