zoomit

ناتینگ فون ۱ به ChatGPT مجهز می‌شود

ناتینگ فون ۱ به ChatGPT مجهز می‌شود

ناتینگ هفته‌ی گذشته آپدیت Nothing OS 2.5.5 را برای گوشی ناتینگ فون ۲ منتشر کرد و قرار است ChatGPT را به این مدل از گوشی ناتینگ اضافه کند. ناتینگ اکنون اعلام کرده است که قصد دارد آپدیت Nothing OS 2.5.5 را برای گوشی ناتینگ فون ۱ نیز دردسترس قرار دهد.

قابلیت اصلی آپدیت جدید ناتینگ، اضافه‌شدن ChatGPT خواهد بود. این قابلیت شامل ویجت‌های ChatGPT روی صفحه‌ی اصلی و گزینه‌های مختلف برای شروع مکالمه‌ی صوتی در اپلیکیشن Nothing X می‌شود. گزینه‌های جدیدی که در اپلیکیشن Nothing X برای شروع مکالمات صوتی ChatGPT ایجاد شده‌اند از طریق هدفون ناتینگ کار می‌کنند.

علاوه‌بر ایجاد ویجت‌های ChatGPT برای دسترسی سریع و آسان به قابلیت‌های هوش مصنوعی ازطریق صفحه‌ی اصلی گوشی، گزینه‌ای روی پیام‌های پاپ‌آپ اسکرین‌شات و کلیپ‌بورد اضافه خواهد شد که امکان جای‌گذاری محتوا در یک مکالمه‌ی جدید با ChatGPT را فراهم می‌کند.

آپدیت جدید ناتینگ چندین ویژگی دیگر ازجمله عملکرد RAM Booster (آزادسازی رم) و گزینه‌های جدید برای سفارشی کردن آیکون نوار وضعیت را به گوشی اضافه خواهد کرد. این آپدیت پشتیبانی از Ultra XDR را برای دوربین ناتینگ فون ۱ ارائه نخواهد داد.

گزینه‌ای برای آیکون‌پک‌های ناتینگ ایجاد شده است که فقط بر صفحه‌ی اصلی گوشی اعمال می‌شود تا دسترسی را در صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها آسان‌تر کند. گزینه‌ای سفارشی برای فعال و غیرفعال کردن Quick Settings در صفحه‌ی قفل اضافه شده است. برای استفاده از این قابلیت کافی است از طریق تنظیمات، ابتدا گزینه‌ی Lock Screen and AOD و سپس گزینه‌ی Quick Settings را انتخاب کنید.

ناتینگ امکان سفارشی کردن آیکون‌های نوار وضعیت را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با وارد شدن به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه‌ی نمایشگر، تنظیمات نوار وضعیت را تغییر دهند.

ناتینگ برخی از مشکلات را در آپدیت جدیدش برطرف کرد. یکی از مشکلاتی که دیگر در ناتینگ فون ۱ مشاهده نخواهد شد، قطع‌شدن خودکار وای‌فای است. از این به بعد صدای هدفون نیز با صدای گوشی هماهنگ خواهد شد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا