zoomit

میکس فولد ۲ به‌همراه جدیدترین تبلت و ایرباد شیائومی به‌زودی رونمایی می‌شوند

میکس فولد ۲ به‌همراه جدیدترین تبلت و ایرباد شیائومی به‌زودی رونمایی می‌شوند

لی جون، مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی، ۱۱ مرداد ضمن ارائه‌ی سخنرانی سالانه‌اش، تازه‌ترین محصولات و دستاوردهای این شرکت را معرفی می‌کند. امروز، شیائومی اعلام کرد که در این رویداد محصولات متعددی همچون گوشی تاشو میکس فولد ۲ و تبلت ۱۲/۴ اینچی پد ۵ پرو و ایربادهای بادز ۴ پرو TWS را معرفی می‌کند. محصولات اعلام‌شده ۱۱ مرداد ساعت ۱۹ به وقت محلی رونمایی می‌شوند. همچنین، ممکن است شیائومی اولین وسیله‌نقلیه‌ی برقی خود را معرفی کند.

مشخصات احتمالی میکس فولد ۲ شیائومی

انتظار می‌رود گوشی میکس فولد ۲ شیائومی با نمایشگر جانبی امولد E5 و ۶/۵ اینچی سامسونگ با نسبت صفحه‌ی ۲۱:۹ و رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار شود. شیائومی برای نمایشگر درونی این گوشی صفحه‌ی تاشو امولد Eco² هشت‌اینچی با فناوری LTPO در نظر گرفته است. هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

به‌احتمال زیاد تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ وظیفه‌ی پردازش عملیات‌ها را در میکس فولد ۲ برعهده داشته باشد. گمان می‌رود که گواهینامه‌ی TENAA و ۳C دیده‌شده‌ی اخیر با شماره‌مدل ۲۲۰۶۱۲۱۸C مختص به میکس فولد ۲ شیائومی بوده باشد. مشخصات منتشر‌شده‌ی این گوشی در TENAA نشان می‌دهد که میکس فولد ۲ در دو مدل یکی با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دیگری با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود.

میکس فولد ۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی با پشتیبانی از OIS بهره‌ می‌برد. همچنین، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B در‌کنار دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی دوبرابری در این دستگاه گنجانده شده‌اند. شیائومی از تراشه‌ی پردازش تصویر Surge C1 نیز در میکس فولد ۲ بهره برده است. پوستر رسمی گوشی هم از به‌کارگیری قابلیت بهبود تصویربرداری Lecia در این دستگاه خبر می‌دهد. گواهینامه‌ی ۳C دریافت‌شده نیز از بهره‌مندی میگس فولد ۲ از شارژ سریع ۶۷ واتی خبر می‌دهد.

شیائومی پد ۵ پرو ۱۲/۴ اینچی و بادز ۴ پرو

به‌احتمال زیاد تبلت پد ۵ پرو شیائومی نسخه‌ی بزرگ‌تر می پد ۵ موجود است؛ بنابراین، انتظار می‌رود که این دستگاه از صفحه‌ی LCD با اندازه‌ی ۱۲/۴ اینچی و اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند. همچنین، ممکن است پد ۵ پرو از باتری بزرگ‌تری برخوردار باشد. بادز ۴ پرو نیز جدیدترین ایرباد حرفه‌ای شیائومی است؛ ولی اطلاعات زیادی از آن دردسترس نیست.

تبلت پد 5 پرو شیائومی

ایرباد بادز 4 پرو شیائومی

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا