zoomit

مک‌ مینی M2 و M2 Pro بدون تغییر ظاهری در دست ساخت است

مک‌ مینی M2 و M2 Pro بدون تغییر ظاهری در دست ساخت است

مارک گورمن از بلومبرگ در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On خود درباره‌ی برنامه‌های اپل برای عرضه‌ی مک مینی مجهز به تراشه‌های M2 و M2 Pro صحبت کرده؛ زیرا این شرکت همچنان در حال کار روی این محصول است.

گورمن می‌گوید اپل پیش‌ازاین کار روی نسخه‌ی M1 Pro مک مینی را آغاز کرده بود وتصمیم داشت این محصول را اواخر سال گذشته عرضه کند؛ البته این پروژه از برنامه‌ی کاری این شرکت خارج شده است. غول فناوری مستقر در کوپرتینو درعوض می‌خواهد مدل به‌روزشده‌ی مک مینی را در دو نسخه با تراشه‌های اختصاصی M2 و M2 Pro معرفی کند. به‌گفته‌ی گورمن، این محصول ازنظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نخواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سناتورهای آمریکایی یک قدم به نقره‌داغ‌کردن بزرگان صنعت فناوری نزدیک‌تر شدند
  • شاید اپل نسخه‌ پرو سری ۸ اپل واچ را با نام اپل واچ X به بازار عرضه کند

پیش‌ازاین، گزارش‌های دیگری درباره‌ی این‌ موضوع منتشر شده بود که اپل در حال ساخت دو نسخه‌ی جدید از مک مینی است که نشان می‌دهد یکی از آن‌ها با تراشه‌ی M2 و دیگری با M2 Pro عرضه خواهند شد.

مک مینی جدید با کد J473 به تراشه‌ی M2 و مک‌مینی دوم با کد J474 به تراشه‌ی M2 Pro مجهز خواهد بود. همچنین، منابع خبری اعلام کرده‌اند اپل برنامه‌ای برای عرضه‌ی مک مینی با سیستم-روی-چیپ M2 Max یا Ultra ندارد.

بلومبرگ گزارش داده است که مک‌بوک پرو مجهز به تراشه‌ی M2 Pro و M2 Max نیز در پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهند شد؛ البته انتظار می‌رود عرضه‌ی این لپ‌تاپ‌ها تا اوایل سال آینده به‌تعویق بیفتد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا