zoomit

موتورولا Edge 30 Fusion احتمالاً با تراشه Snapdragon 888 Plus و ۸ گیگابایت رم معرفی می‌شود

موتورولا Edge 30 Fusion احتمالاً با تراشه Snapdragon 888 Plus و ۸ گیگابایت رم معرفی می‌شود

انتظار می‌رود موتورولا هشتم سپتامبر سه گوشی هوشمند جدید از سری Edge معرفی کند که یکی از آن‌ها Edge 30 Fusion نام دارد. طبق شایعات این دستگاه مدل جدید Moto S30 Pro خواهد بود. اکنون برخی مشخصات این گوشی در فهرست بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است که نشان می‌دهد قلب تپنده‌ی آن تراشه‌ی Snapdragon 888 Plus کوالکام است و از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد. این محصول قبلاً گواهی اداره‌ی استاندارد هند (BIS)، گواهی TUV و همچنین FCC را هم دریافت کرده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، موتورولا اج ۳۰ فیوژن در گیک‌بنچ با شناسه مدل SM-A042F ثبت شده است. اطلاعات این فهرست نشان می‌دهد این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد و از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد. این دستگاه مجهز به تراشه‌ی هشت هسته‌ای شامل چهار هسته‌ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲٫۴۲ گیگاهرتز و یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳ گیگاهرتز است که نشان می‌دهد از سیستم-روی-چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره خواهد برد.

رندر موتورولا Edge 30 Fusion

مقاله‌ی مرتبط:

  • موتورولا از معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری Edge در ۱۷ شهریور خبر داد
  • موتورولا اج ۲۰۲۲ با تراشه Dimensity 1050، نمایشگر OLED و دوربین مجهز به OIS رونمایی شد

امتیاز Edge 30 Fusion در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب ۱۱۵۲ و ۳۴۴۴ است.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار داریم Edge 30 Fusion موتورولا از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره ببرد. این دستگاه همچنین رابط‌ کاربری MyUI مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد و به یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی خواهد کرد.

موتورولا Edge 30 Fusion از یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در پشت آن نیز شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌ عمق ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. این محصول همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا