zoomit

مقاصد گردشگری غیرمتداولی که احتمالاً از آن‌ها خبر ندارید

مقاصد گردشگری غیرمتداولی که احتمالاً از آن‌ها خبر ندارید

وقتی صحبت از سفر خارجه می‌شود، شهرهای بزرگی مانند پاریس یا لندن احتمالاً در صدر قرار دارند. تعجب‌آور نیست که چرا اینگونه است؛ این مکان‌های پرهیاهو سرشار از فرهنگ و انرژی هستند و سال‌ها است که تبلیغ شده‌اند. اما اگر فرصتی برای کشف مقاصد خارج از رادار برایتان پیش بیاید، چه؟ اگر بتوانید به یک جهان دست‌نخورده بروید که فقط تعداد کمی از خوش شانس‌ها لذت تجربه آن را داشته‌اند، چه؟

در ادامه با تعدادی از اماکن کمتر شناخته‌شده به‌عنوان مقاصد گردشگری آشنا خواهید شد که مردم از سفر به آن‌ها لذت برده‌اند.


لهستان

مقاصد مسافرتی خلوت- لهستان

شهرهای جالب، غذاهای عالی، قلعه‌ها و حومه شهر زیبا، تاریخ شگفت‌انگیز؛ بااین‌حال گردشگری در این کشور آنطور که شایسته‌اش است، رونق ندارد.


تاسمانی

مقاصد گردشگری-تاسمانی

وقتی مردم به استرالیا سفر می‌کنند در فکر سواحل و صخره‌ها هستند. تاسمانی دارای جنگل‌های بارانی عظیم، جزایر زیبا و دیدنی و یکی از بزرگ‌ترین بنادر قطب جنوب (بندر هوبارت) در سیاره است.


مالت

مقاصد مسافرتی خلوت- مالت

جای تعجب نیست که مالت در بین اروپایی‌ها محبوب‌ است. مالت مقصدی ارزان، خیر‌ه‌کننده، زیبا با آب و هوای بسیار خوب در تمام سال است.


شمال اسپانیا

مقاصد مسافرتی خلوت- شمال اسپانیا

شمال اسپانیا زیبایی باورنکردنی دارد که می‌توانید با کسری از هزینه‌های مسافرت به بسیاری از مکان‌های مشابه در اروپا از آن دیدن کنید. رانندگی در اطراف پارک ملی پیکوس د اروپا یک تجربه عالی است. می‌توانید با ماشین در کمتر از یک ساعت بین شهرهای کوهستانی روستایی و شهرهای ساحلی عجیب جابه‌جا شوید. حمل و نقل عمومی به مکان‌های روستایی در کشور باسک نیز عالی است.


بوتان

مقاصد مسافرتی خلوت- بوتان

بوتان سیستم درخشانی دارد که برای سفر به آن باید هزینه روزانه پرداخت کنید. دولت با این کار به‌راحتی مشکل توریسم بیش از حد را که گریبانگیر کشورهایی مانند تایلند، اندونزی، کامبوج و ویتنام شده، حل کرده است. بوتان کشوری بکر با مناظر جادویی و مردم بسیار خوب است.


بولونیا، ایتالیا

مقاصد مسافرتی خلوت- بولونیا، ایتالیا

مناظر شگفت‌انگیز مناسب برای پیاده‌روی و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه.


بلیز

مقاصد مسافرتی خلوت- بلیز

دومین سد بزرگ مرجانی جهان و جنگل های بارانی سرسبز را در بلیز ببینید. بلیز مقصد ارزان و نسبتاً امنی است که برخورد مردمش بسیار دوستانه و گرم است. در این کشور چشم‌اندازهای طبیعی زیبا و بازمانده‌های تاریخی از دوره مایاها را می‌توان دید.


سریلانکا

مقاصد مسافرتی دنج- سریلانکا

مروارید اقیانوس هند با زیبایی طبیعی، قدمت طولانی، مردم خونگرم، غذاهای تند خوشمزه و ارگانیک، سواحل شنی با درختان نخل نارگیل و زندگی وحشی با فیل‌ها!


سیچوان غربی، چین

مقاصد مسافرتی دنج- سیچوان غربی، چین

مردم هر سال به تبت هجوم می‌آورند، برای ویزای ویژه تبت پول جمع می‌کنند تا با تور به آنجا سفر کنند. تمام این پول‌ها صرف تأمین مالی دولت یا صنعت گردشگری مورد حمایت آن می‌شود.

استان سیچوان با تبت هم‌مرز است و مناطق غربی آن غرق در تاریخ هزاران ساله است. از نظر فرهنگی تبتی است و در دامنه‌های هیمالیا قرار دارد. سفر به سیچوآن غربی بی‌دردسرتر است و درضمن‎‌ و پول شما صرف حمایت مردم محلی می‌شود.


آلاسکا

مقاصد مسافرتی دنج- آلاسکا

آلاسکا و طبیعت دست‌نخورده‌اش. در کنای فیوردز گوزن‌ها در ساحل رودخانه قدم می‌زنند و اورکاها در کنار قایق‌های ماهیگیری شنا می‌کنند.


پورتوریکو

مقاصد مسافرتی دنج-پورتوریکو

آب و هوای گرم و استوایی این کشور هرساله توریست‌های زیادی را برایشان فراهم می‌کند. سان خوان به‌عنوان پایتخت پورتوریکو بسیار زیبا و دیدنی است. کشور آرامی است که غواصی در آب‌های آن برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد.


لبنان

مقاصد مسافرتی خلوت- لبنان

برای تجربه غذاهای شگفت‌انگیز، مردم خوب، زندگی شبانه و تماشای مناظر زیبا به لبنان بروید.


اکوادور

مقاصد مسافرتی خلوت- اکوادور

اگر اهل فضای باز هستید، بهشت ​​را در اکوادور خواهید یافت. دسترسی به دوچرخه سواری، قایقرانی، پرش از پل، دره‌نوردی، زیپ لاین، آبشارهای شگفت‌انگیز‌ و مناظر همه در این کشور آسان است. جنگل ابری اکوادور ارزش دیدن را دارد و حتماً از آن لذت خواهید برد.


بوسان، کره جنوبی

مقاصد مسافرتی خلوت- بوسان کره جنوبی

بوسان و به‌طور کلی کره جنوبی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این کشور شما می‌توانید به طرز عجیبی کنار هم قرار گرفتن باستان و فوق‌مدرن، هرج و مرج و سازمان‌یافتگی را ببینید. مناظر، غذا و مردم این کشور فوق‌العاده هستند.


آلبانی

مقاصد مسافرتی خلوت- آلبانی

آلبانی همسایه کمتر معروف یونان است. سواحل زیبا و غذاهای خوشمزه و ارزان زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. زبان انگلیسی در این کشور چندان به کارتان نمی‌آید و مجبور هستید کمی ایتالیایی یاد بگیرید.


ریگا، لتونی

مقاصد مسافرتی دنج- لتونی

لتونی مردم و فرهنگ عالی، خیابان‌ها و ساختمان‌های جالبی برای کاوش دارد. می‌توانید ماشین کرایه کنید یا با قطار به ساحل بروید.

***

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. کدام‌یک از مقاصد مسافرتی معرفی‌شده برایتان جالب‌تر بود؟ شما برای مسافرت کجا را انتخاب می‌کنید؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا