zoomit

معرفی آیتم‌های ویدئویی جدید زومیت؛ زوم‌گپ، زومکست و راهنمای خرید

معرفی آیتم‌های ویدئویی جدید زومیت؛ زوم‌گپ، زومکست و راهنمای خرید

در این ۱۲ سال، مخاطبان عزیز newslan در‌مجموع بیش از ۵۸ میلیون بار در کانال‌های مختلف ویدئو‌های ما را تماشا کردند که معادل عددی حدود ۲۳۴ میلیون دقیقه است. تیم ویدئو newslan همواره در تلاش بوده است تا علاوه‌بر ارتقای کیفیت سمعی‌و‌بصری، محتوای با‌کیفیت و متناسب با خواسته مخاطبان عزیز تولید کند. با ورود به سیزدهمین سال فعالیت newslan، تصمیم گرفتیم تا آیتم‌های جدیدی را به بخش ویدئو newslan اضافه کنیم.

newslan امروز بزرگ‌ترین رسانه‌ی فناوری فارسی‌زبان و مرجعی معتبر در حوزه‌ی تکنولوژی ایران به‌شمار می‌آید. ما در تیم ویدئو از جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک تا بررسی‌های تخصصی و پوشش زنده‌ی رویدادهای فناوری چه در ایران و چه خارج از ایران را در برنامه‌مان قرار داده‌ایم؛ از‌این‌رو، تلاش می‌کنیم تا علاوه‌بر بخش‌های ذکر‌شده، بخش‌هایی که اضافه می‌کنیم، پوشش کاملی از این حوزه را در‌بر گیرد و جواب‌گوی نیاز‌های شما باشیم. از شما دعوت می‌کنیم تا با تماشای ویدئو زیر، با آیتم‌های جدید بیشتر آشنا شوید.


لطفاً با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب newslan، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

زوم‌لب

زوم‌لب (Zoomlab) شاخه‌ی جدیدی از ویدئوهای newslan است که پیش‌تر در مقاله و ویدئو به‌طور‌ویژه آن‌ را معرفی کردیم، در زوم‌لب، به‌طور‌تخصصی به مباحث مرتبط با سخت‌افزار می‌پردازیم و محصولات مختلف را کالبدشکافی می‌کنیم و با قطعات مختلف درون آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. علاوه‌بر‌این، اطلاعات فنی دقیق‌تری درباره‌ی کارایی قطعات مختلف سخت‌افزاری و فناوری‌های به‌کار‌رفته در هر‌کدام ارائه و مباحث مربوط به تعمیرات محصولات الکترونیکی و نحوه‌ی نگه‌داری صحیح آن‌ها را بیان می‌کنیم.

زوم‌کست

ما در newslan علاقه شما به بحث و گفت‌وگو درباره‌ی تکنولوژی و مباحث مرتبط با آن را احساس و زوم‌کست‌های همیشگی خود را بازطراحی کردیم و قرار است به‌صورت پادکستی ویدئویی با کارشناسان فعال در حوزه‌های مختلف درباره‌ی گجت‌ها یا فناوری‌های مختلف و کمّ‌و‌کیف آن‌ها به بحث بنشینیم و گفت‌و‌گوهای جذابی داشته باشیم.

زوم‌گپ

هدف اصلی برنامه‌ی زوم‌گپ، پاسخ به‌ تمامی پرسش‌های کاربران حول محور بچه‌های تیم newslan و حواشی مرتبط با آن است. با زوم‌گپ به پشت صحنه‌ی تهیه‌ی برنامه‌ها و مقاله‌های newslan می‌رویم و با بچه‌های newslan گپ‌و‌گفتی خودمانی خواهیم کرد. در زوم‌گپ، آماده‌ایم که به‌صورت مفصل به سؤالات شما جواب دهیم؛ به‌همین‌دلیل، این موضوع مستلزم دریافت سؤالات شما پیش از تولید برنامه است. پس از شما تقاضا می‌کنیم سؤالات و ابهامات خود را از راه‌های ارتباطی مختلف با ما در میان بگذارید یا در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #زومگپ یا #Zoomgap سؤالاتتان را برایمان ارسال کنید.

راهنمای خرید

اگر به‌‌دنبال گوشی هوشمند برای بازی می‌گردید یا به‌دنبال خرید بهترین گوشی هوشمند، دوربین عکاسی، هدست گیمینگ، هارد اکسترنال و… هستید، نیازی نیست حساب بانکی‌تان را خالی کنید. در سلسله‌آیتم‌های ویدئویی راهنمای خرید newslan قرار است تا به‌صورت هفتگی به این مباحث بپردازیم و بهترین‌های بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم.

آیتم‌هایی مثل زوم‌کست، زوم‌گپ، زوم‌لب، راهنمای خرید و تمام آیتم‌های تولیدی newslan بدون در‌نظر‌گرفتن نظرها و انتقادها و البته حمایت‌های شما ارزشی ندارد؛ ازاین‌رو، خواهشمندیم ما را در مسیر تولید محتوای هر‌چه‌بهتر یاری کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا