zoomit

مشخصات گوشی وان‌ پلاس ۱۱ پرو پیش از رونمایی فاش شد

مشخصات گوشی وان‌ پلاس ۱۱ پرو پیش از رونمایی فاش شد

اوایل ماه جاری شاهد انتشار رندرهایی از وان‌پلاس ۱۱ پرو بودیم. این محصول که جایگزین وان‌پلاس ۱۰ پرو است، احتمالاً قدرتمندترین پرچم‌دار شرکت سازنده خواهد بود. حال مشخصات گوشی هوشمند آینده‌ی وان‌پلاس منتشر شده و اطلاعات جذابی از آن دراختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش notebookcheck، وان‌پلاس ۱۱ پرو از Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه‌ نسبت به نسل پیشین خود دارای طراحی جدیدتری خواهد بود و به ۴ بخش مجهز می‌شود.

گفته می‌شود در آن یک هسته‌ی Cortex-X3، دو هسته‌ی Cortex-A720، دو هسته‌ی Cortex-A710 و ۳ هسته‌ی Cortex-A510 به انجام وظیفه می‌پردازند. همچنین گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس دارای دو کانفیگ خواهد بود که شامل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌شود.

به نظر می‌رسد وان‌پلاس تأکید زیادی روی بخش دوربین دستگاه خود دارد و این موضوع با نام تجاری هسل‌بلاد در OnePlus 11 Pro آشکار است. گفته می‌شود دستگاه مذکور دارای سنسور یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی (احتمالاً مشابه در Vivo X90 Pro+)، یک لنز اولترا واید با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وان پلاس هنوز از لنزهای تله فوتو به سبک پریسکوپ روی گوشی‌های خود استفاده نکرده و باید دید که وان پلاس ۱۱ پرو این روند را تغییر می‌دهد یا خیر. یک سنسور ۱۶/۳۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرار می‌گیرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین تصاویر وان‌پلاس ۱۱ پرو با طراحی جدید دوربین‌ها و اسلایدر هشدار

از دیگر مشخصات وان‌پلاس ۱۱ پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی اشاره کرد. وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۲ و ۵G نیز نباید فراموش شوند. از لحاظ تئوری، وان‌پلاس ۱۱ پرو نسبت به وان‌پلاس ۱۰ پرو به‌روزرسانی خوبی به نظر می‌رسد. در نهایت نیز باید گفت حسگر جدید یک اینچی، همراه با جادوی نرم‌افزاری Hasselblad می‌تواند به آن اجازه دهد تجربه فوق‌العاده‌ای به کاربرانش ارائه دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا