zoomit

مشخصات ساعت وان پلاس نورد پیش‌‌از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات ساعت وان پلاس نورد پیش‌‌از رونمایی رسمی فاش شد

وان‌پلاس اخیراً تیزری از ساعت هوشمند بعدی خود موسوم به نورد واچ منتشر کرده است. طبق شایعات، این محصول اواخر ماه جاری رسماً رونمایی خواهد شد و اکنون وب‌سایت میکروسایت مشخصات این ساعت را پیش‌از معرفی، فهرست کرده است.

براساس اطلاعات ثبت‌شده در میکروسایت، وان‌پلاس نورد واچ از صفحه‌نمایشی ۱٫۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره خواهد برد که تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ پیکسل براینچ خواهد بود. نمایشگر این دستگاه از حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد و وضوح ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل را ارائه خواهد داد.

وان‌پلاس نورد واچ بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس دراختیار کاربر قرار می‌دهد که امکان سفارشی‌سازی آن‌ها نیز وجود دارد. این ساعت از بلوتوثث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با برنامه‌ی N health کنترل کرد. شایان‌ذکر است که این اپلیکیشن برای اندروید و iOS دردسترس قرار دارد.

وان پلاس نورد واچ

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویر فاش‌شده از وان‌پلاس نورد واچ این ساعت هوشمند را در پنج مدل نشان می‌دهد
  • طراحی OnePlus Nord Watch پیش از عرضه آن فاش شد

به گزارش Gizmochina، ساعت هوشمند نورد واچ وان‌پلاس همچنین ۱۰۵ حالت مختلف تمرین، برای تناسب‌اندام ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ردیاب سلامت شامل حسگر سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان‌قلب و نظارت بر استرس اشاره کرد. علاوه‌براین احتمال دارد این ساعت قابلیت نظارت بر چرخه‌ی قاعدگی زنان را ارائه دهد. طبق اطلاعات فاش‌شده، انتظار می‌رود این محصول از ویژگی نظارت بر کیفیت خواب نیز بهره ببرد.

اطلاعات ثبت‌شده در میکروسایت تأیید می‌کند که باتری نورد واچ وان‌پلاس باهربار شارژ تا ۱۰ روز کار خواهد. این دستگاه همچنین با هربار شارژ می‌تواند تا ۳۰ روز حالت آماده‌به‌کار دوام بیاورد. طبق شایعات قبل، ساعت هوشمند بعدی وان‌پلاس حداقل در دورنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد و از گواهی IP68 (مقاومت دربرابر آب و گردوغبار) نیز بهره خواهد برد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا