zoomit

مدل پایه وان‌پلاس ۱۰T با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۹۶۰ دلار عرضه خواهد شد

مدل پایه وان‌پلاس ۱۰T با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۹۶۰ دلار عرضه خواهد شد

طبق اطلاعات فاش‌شده در وب‌سایت آمازون انگلیس، مدل ۱۲۸ گیگابایتی وان‌پلاس ۱۰T با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۷۹۹ پوند (حدود ۹۶۰ دلار) به‌فروش خواهد رسید. صفحه‌ی مربوط به این گوشی در وب‌سایت آمازون که اکنون حذف شده است، همچنین به برخی از مشخصات آن اشاره داشت. طبق اطلاعات درج‌شده در این وب‌سایت، وان‌پلاس ۱۰T به جدیدترین تراشه‌ی کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد بود.

به گزارش GSMArena، وان‌پلاس ۱۰T از نمایشگر AMOLED خمیده با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. اطلاعات فاش‌شده در وب‌سایت آمازون همچنین تأیید می‌کند جعبه‌ی این گوشی شامل کابل USB، شارژر و قاب محافظ خواهد بود.

اطلاعات وان پلاس 10T در سایت آمازون

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان‌پلاس ۱۰T با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 8+Gen1 و شارژ ۱۵۰ وات معرفی خواهد شد
  • وان‌پلاس ساعت هوشمند جدیدش را درکنار چند گجت پوشیدنی در فصل سوم ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد

با توجه به فهرست مشخصات وان‌پلاس ۱۰T در وب‌سایت آمازون انگلیس، این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل OxygenOS را اجرا خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از ۵G اشاره کرد.

هفته‌ی گذشته، مجموعه‌ای از رندرهای وان‌پلاس ۱۰T منتشر شد که تفاوت طراحی این گوشی را با وان‌پلاس ۱۰ پرو نشان می‌داد. انتظار می‌رود وان‌پلاس اواخر ماه جاری از این گوشی جدید رونمایی کند. گفته می‌شود این شرکت به‌زودی تاریخ رسمی معرفی وان‌پلاس ۱۰T را اعلام خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا