zoomit

مایکروسافت شرکت فناوری صوتی Nuance را با قیمت ۱۹٫۷ میلیارد دلار تصاحب کرد

مایکروسافت شرکت فناوری صوتی Nuance را با قیمت ۱۹٫۷ میلیارد دلار تصاحب کرد

مایکروسافت با پرداخت مبلغ ۱۹٫۷ میلیارد دلار، شرکت فناوری گفتار Nuance Communications را به تصاحب خود درآورد. این خرید آوریل سال گذشته اعلام و اکنون با تأیید سازمان رقابت‌وبازار بریتانیا، تکمیل شد. تأییدیه‌ی رگولاتورهای اتحادیه‌ی اروپا، ایالات متحده و استرالیا برای این خرید، سال گذشته ثبت شده بود.

به گزارش انگجت، مارک بنجامین همچنان به‌عنوان مدیرعامل Nuance به فعالیت خود در این شرکت ادامه خواهد داد؛ اگرچه وی اکنون باید گزارش کاری خود را به مایکروسافت کلاد و معاون اجرای هوش مصنوعی این شرکت یعنی اسکات گاتری، ارائه دهد. بنجامین و گاتری در یک پست وبلاگی اعلام کردند که مایکروسافت و Nuance برای ایجاد راهکارهایی که نحوه‌ی کار، خرید، امور بانکی، مشارکت و دریافت خدمات به‌عنوان شهروندان جهانی را محتول می‌کند، روی پیشرفت‌های هوش مصنوعی، دیجیتال و ابری کار خواهند کرد. شایان‌ذکر است که بر اساس اعلام این دو شرکت، مراقبت‌های بهداشتی از جمله تمرکزهای اصلی فعالیت مشترک آن‌ها خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مایکروسافت نسخه ۹۹ مرورگر اج را با امکان تعیین گذرواژه اولیه و چند تغییر دیگر منتشر کرد
  • بیلد آزمایشی جدید ویندوز ۱۱ با انیمیشن‌های نرم‌تر و چند تغییر مهم دیگر منتشر شد

مایکروسافت یک خرید بزرگ دیگر نیز در پیش دارد؛ در صورت تأیید سازمان‌های تنظیم‌کننده با پیشنهاد ۶۸٫۷ میلیارد دلاری مایکروسافت برای تصاحب اکتیویژن بلیزارد، این خرید نیز تا اواسط سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا