zoomit

مایکروسافت، شرکت تعدیل محتوای آنلاین Two Hat را خرید

Two Hat یک ارائه‌دهنده خدمات تعدیل‌کننده محتوا است که به حفظ محتوای مضر از ایکس‌باکس نیز کمک کرده و اکنون توسط مایکروسافت خریداری شده است. این شرکت که تقریبا ۱۰ سال پیش توسط یکی از متخصصان امنیتی سابق دیزنی تأسیس شد، از هوش مصنوعی برای طبقه‌بندی و فیلتر کردن میلیاردها تعامل انسانی در پیام‌ها، تصاویر، نام‌های کاربری، ویدیوها و موارد دیگر استفاده می‌کند. مایکروسافت در چند سال گذشته با Two Hat برای بهبود جوامع ایکس‌باکس خود کار کرده و نتایج خوبی گرفته است؛ اما شرایط قرارداد آن‌ها هیچ‌وقت فاش نشد.

به گزارش ورج، دیو مک کارتی، رئیس خدمات محصولات ایکس‌باکس توضیح می‌دهد:

در چند سال گذشته، مایکروسافت و Two hat با هم همکاری کرده‌اند تا فناوری تعدیل محتوا را در تجربه‌های مربوط به بازی و غیربازی پیاده‌سازی کرده و موارد مضر را قبل از رسیدن به کاربران ما شناسایی و حذف کنند. فناوری Two Hat به ایمن‌تر کردن جوامع جهانی ایکس‌باکس، ماینکرافت و ام‌اس‌ان برای کاربران کمک کرده است.

این خرید برای بهبود تعدیل محتوای مایکروسافت در بازی‌ها و حتی گسترش خدمات مصرف‌کننده این شرکت انجام شده است. در سال جاری، پس از اینکه مایکروسافت یکی از مدیران سابق اوبر را به منظور رهبری بخش اپلیکیشن‌های مصرف‌کننده استخدام کرد، مشخص شد این شرکت برای بخش خدمات مصرف‌کنندگان برنامه‌های بزرگی دارد.

مایکروسافت و two hat

مایکروسافت اخیرا تلاش‌هایی برای به‌دست آوردن جوامع محبوب فضای مجازی کرده است که از آن‌ها می‌توان به پینترست، تیک‌تاک و دیسکورد اشاره کرد. ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت، نسبت به اینکه مایکروسافت روی سازندگان و جوامع موجود در فضای مجازی تمرکز بیشتری کرده، علاقه نشان داده است. وی همچنین می‌گوید اعتدال نقش مهمی در هر سرویس آنلاین مبتنی بر جامعه ایفا می‌کند.

Two Hat نیز تعدادی مشتری خاص خود را دارد و مایکروسافت قصد ندارد حمایت از آن‌ها را متوقف کند. مک کارتی می‌گوید:

این یک سرمایه‌گذاری عمیق برای کمک به مشتریان فعلی Two Hat، مشتریان جدید بالقوه و چندین محصول و خدمات مختلف خود مایکروسافت است. با این خرید، ما به جوامع آنلاین جهانی کمک خواهیم کرد تا امن‌تر و فراگیرتر باشند و همه بتوانند در آن‌ها مشارکت مثبت داشته و پیشرفت کنند.

مایکروسافت سه سال پیش، پس از ارائه طرحی برای مبارزه با فضای سمی جوامع بازی‌ها توسط فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، تعدادی فیلتر مبتنی بر متن را برای شبکه‌های خود راه‌اندازی کرد. Two Hat نیز تاکنون کمک‌های زیادی به بهبود وضعیت جوامع آنلاین ایکس‌باکس کرده است. همچنین مایکروسافت قصد دارد در آینده بتواند با استفاده از سیستم‌ به کار گرفته شده توسط Two Hat، جلسات Xbox Live party را سانسور کند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا