zoomit

ماوس‌های سری G502 X لاجیتک با کلید ترکیبی در مدل‌های سیمی و بی‌سیم رونمایی شدند

ماوس‌های سری G502 X لاجیتک با کلید ترکیبی در مدل‌های سیمی و بی‌سیم رونمایی شدند

لاجیتک سه ماوس گیمینگ جدید معرفی کرده است که شامل یک مدل سیمی و دو مدل بی‌سیم می‌شود. مدل‌های بی‌سیم به درگاه USB-C مجهز هستند. ماوس‌های گیمینگ سری G502 X لاجیتک برای جایگزینی با ماوس‌های محبوب G502 معرفی شده‌اند.

براساس آنچه ورج می‌نویسد، سه ماوس G502 X و G502 X Lightspeed و G502 X Plus مجهز به کلیدهای ترکیبی اپتیکی-مکانیکی هستند، کلیدهایی که به ادعای لاجیتک حساسیت بالایی دارند و باعث افزایش واکنش‌گرایی ماوس می‌شوند.

در ماوس‌های جدید از حسگر پردقت Hero 25K با وضوح ۲۵٬۶۰۰ نقطه‌براینچ (DPI) استفاده شده است. ماوس‌های جدید لاجیتک به‌طور کلی سبک‌تر از ماوس‌های سری G502 هستند و در رنگ‌های مشکی و سفید دردسترس قرار می‌گیرند.

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 X سیمی مدل سفیدماوس سیمی G502 X

لاجیتک می‌گوید در ماوس‌های گیمینگ جدیدش از سوئیچ‌های ترکیبی اپتیکی-مکانیکی Lightforce استفاده کرده است. این سوئیچ‌ها از سرعت بالای کلیدهای اپتیکی بهره‌مندند و هم‌زمان به دلیل داشتن ساختار مکانیکی، همچون ماوس‌های قدیمی حس خوبی به هنگام کلیک کردن منتقل می‌‌کنند. لاجیتک می‌گوید سوئیچ اپتیکی دیرتر فرسوده می‌شود، بنابراین سوئیچ‌های ترکیبی Lightforce نسبت‌ به سوئیچ‌های تماماً مکانیکی دوام بالاتری دارند.

مدل عادی ماوس‌های جدید لاجیتک که G502 X نام دارد از نوع ماوس‌های سیمی است و با وزن ۸۹ گرم سبک‌ترین ماوس در بین محصولات جدید به‌حساب می‌آید. دو ماوس G502 X Lightspeed و G502 X Plus نسبت‌ به ماوس G502 Lightspeed دارای اتصال ۶۸ درصد سریع‌تر هستند، بااین‌حال صرفاً مدل G502 X Plus با قابلیت Lightsync RGB عرضه می‌شود. به‌لطف این قابلیت،‌ نورپردازی ماوس براساس محتوای بازی تغییر می‌کند.

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 X Plus با نورپردازی RGBماوس G502 X Plus

ماوس‌های جدید لاجیتک دارای دکمه‌ی تغییر DPI هستند تا کاربر بتواند براساس نیازش دقت را تنظیم کند. کاربر در صورت تمایل می‌تواند دکمه‌ی تغییر DPI را از ماوس حذف کند. لاجیتک دکمه‌ی اسکرول (غلتک) ماوس را سبک‌تر کرده است تا چرخاندن آن ساده‌تر باشد.

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل برای تهیه‌ی ماوس‌های جدید لاجیتک و خداحافظی با ماوس‌های سری G502، درگاه USB-C باشد که در مدل بی‌سیم ماوس‌های جدید از آن استفاده شده است. کاربر در صورت تمایل می‌تواند به‌صورت سیمی از ماوس‌های جدید استفاده کند.

مدل Lightspeed در حالت بی‌سیم با یک‌بار شارژ تا ۱۴۰ ساعت و مدل Plus تا حداکثر ۱۲۰ ساعت دوام می‌آورد (البته به شرطی که نورپردازی RGB خاموش باشد). اگر از ماوس‌پد Powerplay لاجیتک که ماوس را به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌کند استفاده کنید، امکان دسترسی به عمر باتری نامحدود در هر دو ماوس برای شما فراهم می‌شود.

براساس گفته‌ی لاجیتک، دانگل ماوس‌های جدید را می‌توان به‌صورت هم‌زمان با کیبودهای G915 و G915 TKL و G715 نیز استفاده کرد.

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 X Lightspeed مدل مشکی

ماوس G502 X Lightspeed

پیش‌فروش ماوس‌های جدید سری G502 X در فروشگاه آنلاین لاجیتک شروع شده است. مدل سیمی G502 X با قیمت ۷۹ دلار عرضه می‌شود و مدل بی‌سیم G502 X Lightspeed با قیمت ۱۳۹ دلار دردسترس قرار می‌گیرد. این دو ماوس ماه آینده‌ی میلادی از راه می‌رسند. سومین ماوس این خانواده یعنی G502 X Plus برچسب قیمت ۱۵۹ دلار را یدک می‌کشد و عرضه‌ی آن از همین امروز شروع می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا