zoomit

مانیتور گیمینگ و اسپرت AGON Pro PD27S؛ حاصل همکاری AOC و پورش دیزاین

مانیتور گیمینگ و اسپرت AGON Pro PD27S؛ حاصل همکاری AOC و پورش دیزاین

دو شرکت AOC و پورش دیزاین با همکاری یکدیگر مانیتور گیمینگ جدیدی را با طراحی خیره‌کننده رونمایی کردند. مانیتور ۲۷ اینچی AGON Pro PD27S که با آلومینیوم سندبلاست تولید شده، از نورپردازی‌های متعدد RGB و نرخ نوسازی درخورتوجه و پنل IPS با دقت رنگ فراوان بهره‌ می‌برد.

این محصول با پنل IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، پوشش ضد‌انعکاس، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، امکان اورکلاک تا ۱۷۰ هرتز در مواقع ضروری و سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای عرضه می‌شود. انتظار می‌رود AOC مانیتور جدیدش را به فناوری Adaptive Sync مجهز کرده باشد تا پارگی تصویر را تا ۴۸ هرتز کاهش دهد.

به‌گفته‌ی AOC، پنل استفاده‌شده هنگام نمایش محتوای SDR حداکثر ۳۵۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و از نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ و گواهی VESA DisplayHDR 400 بهره‌ می‌برد. بنابراین، AGON Pro PD27S هنگام نمایش محتوای HDR می‌تواند حداکثر ۴۰۰ نیت روشنایی داشته باشد.

علاوه‌براین، محصول جدید AOC و پورش دیزاین محدوده‌ی رنگی sRGB را کاملاً پوشش می‌دهد و می‌تواند پوشش ۹۷ درصدی DCI-P3 را برای کاربر به‌ارمغان بیاورد. گفتنی است AGON Pro PD27S در سه طرف حاشیه‌های بسیار اندکی دارد و حاشیه‌ی پهن‌تر پایینی نیز به لوگو پورش دیزاین مزین شده است.

مانیتور AGON Pro PD27S

به‌علاوه، AOC محصول جدیدش را به بلندگوهای دوقلوی ۵ واتی، دو درگاه دیسپلی‌پورت ۱.۴، دو درگاه اتصال HDMI 2.0، چهار درگاه USB 3.2 نوع A و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری مجهز کرده است. متأسفانه قابلیت‌هایی مثل دیسپلی‌پورت ۲.۰ و درگاه HDMI 2.1 و درگاه USB نوع C در این دستگاه وجود ندارد. از دیگر قابلیت‌های مانیتور AGON Pro PD27S می‌توان به نورپردازی RGB اشاره کرد که امکان شخصی‌سازی و تنظیم ازطریق نرم‌افزار اختصاصی Light FX شرکت AOC را دارد.

به‌گفته‌ی AOC، در طراحی پایه‌ی مانیتور مذکور از خودروهای اسپرت الهام گرفته شده که با آلومینیوم سندبلاست ساخته شده‌ است. پایه‌ی مانیتور امکان چرخش به بالا و پایین و کج کردن را دارد و ارتفاع آن نیز تا ۱۵۰ میلی‌متر قابل‌تنظیم است. مانیتور AGON Pro PD27S شرکت AOC و پورش دیزاین با قیمت ۴۲۹ پوند یا ۵۳۹ یورو در بازار اروپا عرضه شده است. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی مانیتور AGON Pro PD27S، می‌توانید به وب‌سایت AOC مراجعه کنید.

مانیتور AGON Pro PD27S

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا