zoomit

مانیتوری با نمایشگر دوگانه که به سرفیس دوئوی غول‌پیکر شباهت دارد

مانیتوری با نمایشگر دوگانه که به سرفیس دوئوی غول‌پیکر شباهت دارد

با افزایش روزافزون محبوبیت نمایشگرهای دوگانه در دنیای رایانه‌ها، برندی به‌نام Mobile Pixles محصول جدیدی در کیک‌استارترز ارائه کرده است که پیش از این توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود.

مانیتور رومیزی دوگانه‌ی Geminos دو صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی LED دارد که وضوح هرکدام از آن‌ها ۱۰۸۰p بوده و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برند. این نمایشگرها از ۹۷ درصد گستره‌ی رنگی sRGB پشتیبانی می‌کنند و خروجی ۱۰۰ واتی USB C برای لپ‌تاپ یا سایر دستگاه‌های پرمصرف ارائه می‌دهد.

به گفته‌ی Mobile Pixels، مانیتور Geminos آنقدر موردتوجه قرار گرفته است که فقط پس از گذشت ۳۶ دقیقه از انتشار آن در کیک‌استارترز از هدف ۲۵ هزار دلاری خود فراتر رفت. این محصول درحال‌حاضر بیش از یک میلیون دلار در این پلتفرم جمع‌آوری کرده و کمپین مالی جمعی آن تا ۳ سپتامبر یعنی چند هفته‌ی دیگر فعال خواهد بود.

مانیتور Geminos

مانیتور دوگانه‌ی Geminos می‌تواند مثل یک لپ‌تاپ باز شود و برای صرفه‌جویی در فضا، می‌توان سطح آن را به‌سمت بالا کشید. صفحه‌ی کیک‌استارترز این پروژه می‌گوید که این ویژگی با طراحی بالا به پایین نمایشگرهای آن، باعث می‌شود نسبت به نمونه‌های رقیب، ارگونومی بهتری داشته باشد.

DigitalTrends می‌نویسد Geminos به یک وب‌کم ۱۰۸۰p و دو بلندگوی یکپارچه‌ی چهار واتی مجهز شده است. درگاه‌های این محصول در پایه‌ی آن تعبیه شده‌اند و علاوه‌بر خروجی USB C با قدرت ۱۰۰ وات، پورت‌های دیگری مثل USB A، اترنت، HDMI و اسلات کارت SD را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی ROG Strix ایسوس با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز معرفی شد
  • مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید لنوو با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح QHD معرفی شد

مانیتور Geminos

قیمت Geminos درحال‌حاضر برای حامیان مالی این پروژه ۴۹۹ دلار است و عرضه‌ی آن از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. این محصول در آینده با برچسب قیمت ۹۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید.

مانیتور دوگانه‌ی Geminos مشابه نمایشگر ال‌جی DualUp است که ماه ژوئن با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه شد. این محصول درواقع دو نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی افقی است که به‌صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند تا صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر درحالت پرتره ارائه دهند. نسبت تصویر این صفحه‌نمایش ۱۶:۱۸ و وضوح پنل‌های دوگانه‌ی آن ۲۵۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است. علاوه‌براین، پایه‌های این مانیتور امکان تغییر ارتفاع، شیب و چرخش به دوطرف را فراهم می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا