zoomit

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G Pro با تراشه AMD Ryzen و گرافیک RTX 3060 معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G Pro با تراشه AMD Ryzen و گرافیک RTX 3060 معرفی شد

شیائومی اخیراً از عرضه‌ی یک لپ‌تاپ جدید سری ردمی برای بازار چین خبر داده بود و حالا این محصول را به‌طور رسمی و با نام Redmi G Pro Gaming Ryzen Edition رونمایی کرده است.

همان‌طور که از نام ردمی G Pro جدید پیدا است، برای گیمرها طراحی شده و از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد.

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G پرو از پنل ۱۶ اینچی LCD بهره می‌برد از وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از رنگ‌‌های ۱۰ بیتی، DC Dimming و گواهی HDR400 اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G Pro Ryzen Edition

لپ‌تاپ جدید ردمی G Pro از پردازنده‌ی AMD Ryzen R7-6800H به‌همراه گرافیک RTX 3060 6G استفاده می‌کند که مصرف انرژی آن ۱۳۰ وات است. این دستگاه همچنین به ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله DDR5-4800 و ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0 SSD مجهز شده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، لپ‌تاپ ردمی G Pro از چهار لوله‌ی حرارتی و دو فن ۱۲ ولتی برای خنک‌کردن قطعات داخلی بهره می‌برد و می‌تواند دمای داخلی دستگاه را حتی تحت بارهای سنگین، کنترل کند. این محصول یک درگاه USB C با پشتیبانی از توان ۱۰۰ وات، سه درگاه USB A 3.2، یک درگاه USB A 2.0، یک پورت MiniDisplay 1.4، یک درگاه HDMI 2.0، اسلات کارت SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را به‌همراه درگاه شبکه و همچنین پورت شارژ DC ارائه می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G Pro Ryzen Edition

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی لپ تاپ ۱۲۰G را با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ۲.۵K رونمایی می‌کند
  • تبلت شیائومی Mi Pad Pro 5G معرفی شد؛ تراشه Snapdragon 870، نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی و باتری ۱۰هزار میلی‌آمپرساعتی

ردمی G Pro از نظر نرم‌افزاری به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. این لپ‌تاپ ۲٫۶۶ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۲۸٫۴۵ میلی‌متر بوده و از باتری ۸۰ وات‌ساعتی تغذیه می‌کند. علاوه‌براین شیائومی یک آداپتور برق ۳۳۰ وات به‌همراه این محصول ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ گیمینگ Redmi G Pro Ryzen Edition با قیمت ۷۵۹۹ یوان به‌فروش می‌رسد که تقریباً معادل ۱۰۹۲ دلار آمریکا است. این محصول اکنون برای پیش‌سفارش دردسترس قرار گرفته و انتظار می‌رود از ۱۵ سپتامبر (۲۳ مهر ۱۴۰۱) در چین عرضه شود.

مشخصات Redmi G Pro Gaming Ryzen Edition
سیستم‌عامل ویندوز ۱۱
پردازنده AMD Ryzen R7-6800H
گرافیک RTX 3060 6G
رم ۱۶ گیگابایت دوکانانه DDR5-4800
ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0 SSD
پورت یک درگاه USB C با پشتیبانی از توان ۱۰۰ وات، سه درگاه USB A 3.2، یک درگاه USB A 2.0، یک پورت MiniDisplay 1.4، یک درگاه HDMI 2.0، اسلات کارت SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را به‌همراه درگاه شبکه و همچنین پورت شارژ DC
وزن ۲٫۶۶ کیلوگرم
ضخامت ۲۸٫۴۵ میلی‌متر
قیمت ۱۰۹۲ دلار
نمایشگر

پنل ۱۶ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز
پشتیبانی از رنگ‌‌های ۱۰ بیتی، DC Dimming و گواهی HDR400 و پشتیبانی از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا