zoomit

لوگو جدید گوگل پلی به‌مناسبت ۱۰ سالگی این فروشگاه آنلاین رونمایی شد

لوگو جدید گوگل پلی به‌مناسبت ۱۰ سالگی این فروشگاه آنلاین رونمایی شد

گوگل به‌مناسبت تولد ۱۰ سالگی پلی استور، لوگو جدید این فروشگاه آنلاین را رونمایی کرده است. شکل کلی لوگو Google Play Store میزبان تغییراتی اندک شده و گوگل در لوگو جدید از جنب‌و‌جوش رنگ‌ها کاسته است. رنگ‌های لوگو جدید پلی استور بیشتر از قبل با رنگ‌هایی سازگاری دارند که گوگل در سرویس‌های دیگرش استفاده می‌کند. گوگل اوایل سال ۲۰۲۲ تغییراتی اندک در رنگ‌های لوگو کروم نیز اعمال کرده بود.

تیان لیم، قائم‌مقام گوگل پلی می‌گوید: «ما لوگوی جدیدی رونمایی کرده‌ایم که بهتر از قبل جادوی گوگل را منعکس می‌کند و با برندینگ بسیاری از محصولات پرفایده‌ی ما نظیر Search ،Assistant ،Photos و Gmail سازگاری دارد.»

لوگو جدید پلی استور در حالی رونمایی می‌شود که ۱۰ سال از فعالیت این فروشگاه آنلاین می‌گذرد. گوگل در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت نام Android Market را به Google Play تغییر دهد.

مقایسه لوگو قدیمی گوگل پلی با لوگو جدید Google Play در سال ۲۰۲۲

لوگو قدیمی گوگل پلی (در سمت راست) در کنار لوگوی جدید (در سمت چپ)

گوگل می‌گوید یک دهه پس از آغاز فعالیت پلی استور، بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر در ۱۹۰ کشور دنیا هر ماه از گوگل پلی برای یافتن اپلیکیشن و بازی و محتوای دیجیتالی استفاده می‌کنند. به‌گفته‌ی اهالی مانتین ویو، اکنون بیش از دومیلیون نفر توسعه‌دهنده مشغول همکاری با گوگل هستند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا