zoomit

لنوو از مانیتورهای جدید خود ازجمله یک مدل ۴K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی کرد

لنوو از مانیتورهای جدید خود ازجمله یک مدل ۴K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی کرد

لنوو در جریان رویداد IFA ۲۰۲۲، مانیتور گیمینگ جدیدی به‌نام Legion Y32p-30 معرفی کرده است که با وضوح ۴K و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، گزینه‌ای ایدئال برای گیمرها محسوب می‌شود.

لنوو در کنار معرفی Legion جدید و رده‌بالای خود، همچنین از طیف وسیعی از مانیتورهای تجاری خود رونمایی کرده است که از جمله می‌توان به مدل‌های مختلف سری ThinkVision اشاره کرد.

از میان همه‌ی مانیتورهای جدیدی که لنوو معرفی کرده، مدل Legion قطعاً از جذابیت بیشتری برخوردار است و البته ویژگی‌های آن فقط مختص گیمرها نیست. این نمایشگر ۳۱٫۵ اینچی UHD با وضوح ۴K می‌تواند هم برای اجرای بازی‌ها و هم برای تولیدکنندگان محتوا، بسیار مفید باشد.

به‌نوشته‌ی DigitalTrends، حداکثر سطح روشنایی Legion Y32p-30 به ۴۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این محصول از حاشیه‌های بسیار نازک بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربر سطح بیشتری برای نمایش محتوا و غوطه‌ور شدن در آن دراختیار داشته باشد. علاوه‌براین امکان تنظیم ارتفاع و شیب نمایشگر وجود دارد و با توجه به نیاز می‌توان آن را به دو طرف چرخاند. لنوو همچنین این محصول را با قابلیت محافظت از چشم دربرابر نور آبی عرضه می‌کند.

مانیتورهای ۴K زیادی به بازار عرضه شده‌اند، اما یک نمایشگر گیمینگ که وضوح ۴K را به‌طور هم‌زمان با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز ارائه دهد، همچنان بسیار جذاب است، اگرچه مطمئناً نمونه‌های دیگری وجود دارند که این دو ویژگی را ارائه می‌دهند و در محدوده‌ی قیمتی Legion جدید قرار می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرخ تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۲ میلی‌ثانیه اشاره کرد که هنگام اجرای بازی‌های تیراندازی و RPG می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

Legion Y32p-30 لنوو با برچسب ۷۴۹ دلاری به‌فروش می‌رسد و عرضه‌ی آن از ماه دسامبر آغاز خواهد شد. علاوه‌براین در ماه ژانویه ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی پنج نمایشگر جدید از لنوو خواهیم بود اما این مدل‌ها بیشتر جامعه‌ی کاربران حرفه‌ای را هدف قرار خواهند داد.

مانیتورهای جدید سری ThinkVision لنوو

مانیتورهای سری Think Vision لنوو

مجموعه‌ مانیتورهای جدید لنوو شامل ThinkVision T32p-30 (۷۹۹ دلار)، ThinkVision T34w-30 (۸۴۹ دلار)، ThinkVision S25e-30 (۱۷۹ دلار)، ThinkVision T32h-30 (۵۴۹ دلار) و ThinkVision T24i-30 (۲۹۹ دلار) می‌شود و در ادامه نگاهی به تفاوت‌های میان این مدل‌ها خواهیم داشت.

ThinkVision T32p-30 راهکار لنوو برای آن‌دسته از کارمندانی است که به‌ نمایشگر بزرگ نیاز دارند. این مانیتور ۳۱٫۵ اینچی، وضوح ۴K UHD را ارائه می‌دهد و از پنل IPS بهره می‌برد و به‌همین دلیل انتظار می‌رود زاویه‌ی دید گسترده و بازتولید رنگ دقیقی داشته باشد. طراحی این مدل به سبک مینیمال بوده و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد.

مانیتور لنوو ThinkVision T34w-30

مقاله‌ی مرتبط:

  • لنوو IdeaPad 5i به‌عنوان اولین کروم‌ بوک مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی جهان معرفی شد
  • دومین لپ تاپ تاشدنی لنوو با نمایشگر ۱۶ اینچ و پردازنده نسل دوازدهمی اینتل رونمایی شد

مدل ThinkVision T34w-30 (تصویر بالا) نیز یک پنل خمیده‌ی ۳۴ اینچی با وضوح WQHD دارد که انحنای آن روی ۱۵۰۰R درجه‌بندی شده است و می‌تواند تجربه‌ای همه‌جانبه برای کاربر ایجاد کند. هر دو مانیتور مذکور از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند که می‌توان از آن‌ها برای انجام کارهای خلاقانه، مشاهده‌ی صفحات گسترده اکسل و موارد دیگر استفاده کرد.

لنوو همچنین مانیتور دیگری به‌نام ThinkVision T32h-30 را معرفی کرده که از پنل ۳۱٫۵ اینچی با وضوح QHD بهره می‌برد. این مدل برای ارائه‌ی امنیت بیشتر به پورت اترنت داخلی RJ45 مجهز شده است.

S25e-30 و T24i-30 نیز دو نمایشگر کوچک‌تر هستند که اولی از پنل ۲۴٫۵ اینچی با وضوح Full HD و نرخ نوسازی ۷۵ هرتز بهره می‌برد، درحالی‌که مدل دوم به پنل ۲۳٫۵ اینچی IPS با روشنایی بالا و پوشش رنگی گسترده‌تر مجهز شده است.

لنوو با معرفی مانیتورهای جدید خود، بهره‌وری و توانایی ترکیب کار با سرگرمی را هدف قرار داده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا