zoomit

لاجیتک مجموعه لوازم جانبی گیمینگ «جنسیت‌نزده» Aurora را معرفی کرد

لاجیتک مجموعه لوازم جانبی گیمینگ «جنسیت‌نزده» Aurora را معرفی کرد

لاجیتک‌جی در جدیدترین اقدام خود مجموعه‌ای از لوازم جانبی شامل هدست‌، کیبورد و ماوس بی‌سیم گیمینگ را معرفی کرد. مجموعه‌ی Logitech G Aurora از هدست گیمینگ بی‌سیم G735، صفحه‌کلید بازی بی‌سیم G715، صفحه‌کلید گیمینگ G713 و چندین لوازم جانبی دیگر برای بازی تشکیل شده است.

به‌گزارش تک‌اسپات، این‌بار Logitech G ویژگی‌های جنسیتی را در مجموعه‌ی جدید Aurora خود برای گیمرها بررسی کرده است؛ به‌همین‌دلیل، لوازم جانبی این شرکت می‌توانند تجربه‌ی بازی عالی‌ای برای گیمرهای مرد و زن ارائه دهند.

این مجموعه ازلحاظ زیبایی‌شناختی از دیگر محصولات متمایز است و گزینه‌های شخصی‌سازی و انتخاب رنگ جذابی برای آن ارائه می‌شود. همچنین، نباید توانایی پشتیبانی آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته گیمینگ Logitech G را فراموش کرد.

فردی در حال استفاده از کیبورد، ماوس و هدست مجموعه Aurora لاجیتک جی

Aurora مجموعه‌ای انعطاف‌پذیر از لوازم جانبی گیمینگ است که می‌تواند نیازهای گروه‌های متنوع‌تری را برآورده کند. این مجموعه براساس دیدگاه‌های گیمرهای زن و به‌دست تیم تحقیقاتی و مهندسی که بیشتر اعضای آن را زنان تشکیل می‌دهند، تولید شده و هدف آن دستیابی به طراحی‌ای برای همه‌ی افراد فارغ از جنسیت است.

هدست بازی بی‌سیم G735 نورپردازی RGB دارد و اولین دستگاه لاجیتک G با فناوری میکروفون Blue VOICE است. این محصول با اندازه‌های مختلف سر گیمرها هماهنگ می‌شود و ۵۶ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهد. فناوری بی‌سیم LIGHTSPEED مطمئن می‌شود گیمرها بتوانند بدون برخورد با مشکلات مربوط به اتصال بی‌سیم، ازجمله کُندی واکنش‌دهی و ضعیف‌بودن و پایدار‌نبودن ارتباط، از تجربه‌ی بازی بدون محدودیت لذت ببرند.

هدست بازی بی‌سیم G735 لاجیتک جی

صفحه‌کلیدهای مکانیکی G715 و G713 طراحی جمع‌وجور، تکیه‌گاه کف دست نرم ابری، اتصال بی‌سیم Lightspeed یا بلوتوث و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. همچنین، با باتری‌های قابل‌شارژ می‌توان تا ۲۵ ساعت با آن‌ها بازی کرد. لوازم جانبی دیگر شامل ماوس بی‌سیم و تکیه‌گاه کف دست و پد ماوس قابل‌تنظیم می‌شوند. ماوس گیمینگ بی‌سیم G705 برای کاربرانی با دست‌های کوچک‌تر در نظر گرفته شده است و وزنش به ۸۵ گرم می‌رسد.

ماوس سری Aurora لاجیتک جی

مقاله‌ی مرتبط:

  • لاجیتک ماوس ارگونومیک و کیبورد مکانیکی جدید سری MX را معرفی کرد

مجموعه‌ی لوازم جانبی Aurora را می‌توان ازطریق وب‌سایت Logitech G خرید و همه‌ی محصولات جدید دو سال ضمانت سخت‌افزاری محدود دارند. قیمت کیبورد گیمینگ بی‌سیم G715 و G713 به‌ترتیب ۱۹۹ و ۱۶۹ دلار و قیمت ماوس گیمینگ بی‌سیم G705 و هدست گیمینگ بی‌سیم G735 نیز به‌ترتیب ۹۹ و ۲۲۹ دلار است. ناگفته نماند درمجموع، برای داشتن کیبورد و ماوس و هدست باید حدود ۵۳۰ دلار بپردازید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا