zoomit

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ تاشدنی Asus Zenbook 17 Fold اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ تاشدنی Asus Zenbook 17 Fold اعلام شد

چند سال پس از عرضه‌ی اولین گوشی تاشدنی دنیا، به دیدن دستگاه‌های تاشدنی عادت کرده‌ایم؛ اما لپ‌تاپ‌های تاشدنی هنوز در اول راه هستند. ایسوس امیدوار است که این وضعیت را تغییر دهد. لپ تاپ تاشدنی ذن بوک ۱۷ فولد که اولین‌بار در نمایشگاه CES 2022 به‌نمایش درآمد، سرانجام در IFA 2022 به‌صورت کامل رونمایی شد.

به‌گزارش Android Authority، لپ تاپ جدید ایسوس صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچ OLED با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۹۲۰ پیکسل دارد که از وسط تا می‌شود. اگر دستگاه را ۹۰ درجه تا کنید، با فرم‌فکتوری شبیه لپ‌تاپ‌های سنتی مواجه می‌شوید. در این حالت، Zenbook 17 Fold نمایشگری ۱۲٫۵ اینچ با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل دربرابر چشمانتان قرار می‌دهد و بخش پایینی نمایشگر در نقش صفحه‌کلید مجازی ظاهر می‌شود.

لپ تاپ تاشدنی ایسوس Asus Zenbook 17 Fold OLED در تمام حالت ها رندر

مقاله‌ی مرتبط:

  • لپ‌تاپ تاشو ZenBook 17 Fold ایسوس معرفی شد

کاربران در صورت تمایل می‌توانند صفحه‌کلیدی فیزیکی که به‌صورت مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود، روی بخش پایینی نمایشگر قرار دهند. لپ تاپ ایسوس را می‌توان در حالت تمام‌صفحه نیز استفاده کرد. در حالت تمام‌صفحه، صفحه‌کلید فیزیکی ازطریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود.

ایسوس می‌گوید که ذن بوک ۱۷ می‌تواند جایگزین تبلت‌ها و کتاب‌خوان‌های الکترونیکی شود. این لپ تاپ ۱٫۵ کیلوگرم وزن دارد و لولای آن بدون مشکل تا ۳۰ هزار بار باز و بسته می‌شود. در لپ تاپ Zenbook 17 Fold از پردازنده‌های نسل‌دوازدهمی اینتل، واحد گرافیکی Iris، یک ترابایت درایو ذخیره‌سازی SSD، باتری ۷۵ وات‌ساعتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده شده است..

Zenbook 17 Fold به دو درگاه USB-C، وای‌فای ۶E، اسپیکر هارمن کاردن با پشتیبانی از دالبی اتموس و وب‌کم ۵ مگاپیکسلی مجهز است. ایسوس می‌گوید این لپ تاپ تاشدنی با قیمت ۳٬۵۰۰ دلار در فصل چهارم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. قیمت Zenbook 17 Fold نزدیک به ۱٬۰۰۰ دلار گران‌تر از لپ تاپ تاشدنی Lenovo Thinkpad X1 Fold است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا