zoomit

قیمت احتمالی پیکسل واچ گوگل فاش شد

قیمت احتمالی پیکسل واچ گوگل فاش شد

مطمئنیم که گوگل اولین گجت پوشیدنی خود را در سال جاری عرضه خواهد کرد. بااین‌حال، تا امروز هنوز از قیمت و زمان دقیق عرضه‌ی آن اطلاعی نداشتیم. حالا گزارشی از این محصول فاش شده است که می‌تواند پاسخی برای هر دو سؤال باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیکسل واچ، ساعت هوشمند گوگل، معرفی شد

به‌گزارش ۹to5Google، قیمت Google Pixel Watch برای مدل LTE ممکن است ۳۹۹ دلار باشد. متأسفانه منبع مذکور اطلاعاتی درباره‌ی قیمت سایر نسخه‌های این ساعت هوشمند ارائه نمی‌دهد؛ اما از‌نظر تئوری، ساعت پیکسل بدون LTE ارزان‌تر است و احتمالاً بین ۲۹۹ تا ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

باید به این نکته توجه کرد که اپل واچ سری ۷ بدون LTE نیز ۳۹۹ دلار قیمت دارد. این بدان‌معنا است که قیمت ساعت گوگل پیکسل در‌‌مقایسه‌‌‌با سری اپل واچ بسیار رقابتی خواهد بود. بااین‌حال، قیمت گلکسی واچ ۵ مجهز به LTE که از سیستم‌عامل مشابه پیکسل واچ بهره می‌برد و از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند، از ۳۲۹ دلار شروع می‌شود. این خبر بدی برای گوگل است؛ زیرا باید با محصولی رقابت کند که کاربران می‌توانند با هزینه‌ی کمتری آن را بخرند.

همچنین، شایعات ادعا می‌کنند گوگل احتمالاً پیکسل واچ را همراه با سری پیکسل ۷ عرضه خواهد کرد. اگرچه شرکت مذکور هنوز این شایعات را تأیید نکرده است، انتظار داریم که این دستگاه‌های جدید در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر عرضه شوند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا