zoomit

قواعد نگهداری درست از باتری لپ‌ تاپ ؛ هر آنچه که باید بدانید!

قواعد نگهداری درست از باتری لپ‌ تاپ ؛ هر آنچه که باید بدانید!

یکی از فاکتورهای اصلی که هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه می‌کنیم، داشتن باتری و در نتیجه قابل‌حمل بودن آن است. در واقع بدون باتری، لپ تاپ هم نوعی کامپیوتر رومیزی محسوب می‌شود. باتری‌های لپ‌ تاپ می‌توانند از نظر نوع، اندازه، ظرفیت و عملکرد متفاوت باشند اما همه آ‌ن‌ها یک چیز مشترک دارند؛ آن‌ها برای دوام بیشتر و عملکرد بهتر نیازمند نگهداری مناسب هستند.

در این مقاله به برخی از قوانین نگهداری صحیح باتری لپ تاپ مانند افزایش عمر، شارژ سریع‌تر و کالیبراسیون صحیح آن‌ها می‌پردازیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید عملکرد باتری لپ تاپ خود را بهینه کنید و طول عمر آن‌ را افزایش دهید. همچنین اگر می‌خواهید در مورد نحوه‌ی افزایش عمر باتری دستگاه‌های الکترونیکی بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی مربوط به آن را در نیوزلن مشاهده کنید.

افزایش عمر باتری لپ تاپ

باتری‌های لپ تاپ برای روشن نگه داشتن دستگاه شما در زمانی که از پریز برق دور هستید ضروری هستند. با این حال، آن‌ها می‌توانند به مرور زمان تخریب شوند و ظرفیت خود را برای نگه داشتن شارژ از دست بدهند. برای افزایش عمر باتری لپ تاپ خود، باید قوانین ساده‌ای را برای نگهداری صحیح رعایت کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا