zoomit

صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی S21 FE‌ سامسونگ دوباره فعال شد

گلکسی S21 FE‌ از جنجال‌برانگیزترین گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شود و درست زمانی که فکر می‌کردیم سامسونگ تولید و عرضه‌ی گلکسی S21 FE را لغو کرده است، صفحه‌ی پشتیبانی این گوشی هوشمند دوباره فعال شد. به‌گزارش گیزچاینا، این اقدام تقریبا تاییدکننده‌‌ی رونمایی گلکسی S21 FE در ژانویه ۲۰۲۲ (دی‌ماه ۱۴۰۰) است که به نوبه‌ی خود نشان می‌دهد سری گلکسی اس ۲۲ احتمالا در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن و اسفند ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. با وجود شایعاتی که تاکنون درباره‌ی کنار گذاشتن گلکسی S21 FE‌ منتشر شده، این گوشی در وب‌سایت گواهی FCC نیز مشاهده شده است. فهرست FCC تمام گمانه‌زنی‌ها مبنی بر لغو گلکسی S21 FE را رد کرد.

تصویر رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای در رنگ آبی

در ماه آگوست (مرداد ۱۴۰۰)، غول کره‌ای از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. پس از آن، همه‌ی نگاه‌ها‌ی طرفداران به سری گلکسی S21 FE معطوف شد. طبق گزارش ۹To5Google، سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۱، به‌طور تصادفی پستی را در حساب رسمی اینستاگرام خود به‌اشتراک گذاشت که نمایی از گلکسی S21 FE‌ را نشان می‌داد. از طرفی دیگر، صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی S21 FE فعال شد که نشان می‌داد به زمان معرفی این گوشی نزدیک شده‌ایم. متأسفانه پس از گذشت زمانی، صفحه‌ی پشتیبانی و همچنین پست اینستاگرام قبل از تاریخ شایعه‌ی رونمایی حذف شدند.

سامسونگ پس از آن در تلاش بود تا تمام شواهد مبنی وجود گلکسی S21 FE را از بین ببرد. پس از آن شایعه شد که سامسونگ تصمیم گرفته است عرضه‌ی گلکسی S21 FE را به‌دلیل تقاضای بیش‌ازحد برای گوشی‌های تاشو کنار بگذارد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که اکنون این شرکت تصمیم خود را درباره‌ی کنار گذاشتن گلکسی S21 FE تغییر داده باشد؛ زیرا صفحه‌ی پشتیبانی آن دوباره در وب‌سایت سامسونگ فعال شده است.

تصویر رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای در رنگ سبز

صفحه‌ی پشتیبانی به‌غیر از شماره مدل SM-G990B، هیچ اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی هوشمند ارائه نمی‌دهد. هنوز مشخص نیست که فعال شدن صفحه‌ی پشتیبانی به‌معنی است که گلکسی S21 FE به‌زودی رونمایی خواهد شد یا خیر؛ اما در حالت معمول زمانی که صفحه‌ی پشتیبانی دوباره فعال شده، نشان می‌دهد که این گوشی به‌زودی رسما معرفی خواهد شد. بااین‌حال، بازهم نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت که گوشی مذکور رونمایی خواهد شد؛ زیرا هنوز سامسونگ عرضه‌ی رسمی گلکسی S21 FE را تأیید نکرده است.

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE

تصویر رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای در رنگ سفید

همان‌طور که گفته شد، تاکنون شایعات مختلفی درباره‌ی گلکسی S21 FE منتشر شده است. گزارش‌های قبل نشان می‌دهد که گلکسی S21 FE در بخش طراحی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس الهام خواهد گرفت. این گوشی احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED اینفینیتی O برای میزبانی دوربین سلفی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

گلکسی S21 FE در پنل پشت احتمالا دارای دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین خواهد کرد. به‌احتمال زیاد باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی این گزارش چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا