zoomit

شیائومی ظاهراً قصد دارد سری بعدی ردمی نوت را بدون شارژر عرضه کند

شیائومی ظاهراً قصد دارد سری بعدی ردمی نوت را بدون شارژر عرضه کند

یگی از تفرقه‌انگیزترین روندها در صنعت گوشی‌های هوشمند، فشار شرکت‌ها به حذف شارژر موجود روی جعبه‌ها است زیرا برندهایی مثل اپل، سامسونگ و چند شرکت دیگر، آداپتور شارژ دستگاه را از جعبه‌ی محصولات رده‌بالای خود حذف کرده‌اند.

اکنون به‌نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی نوت که با تمرکز بر قیمت رقابتی عرضه می‌شوند، احتمالاً در آینده‌ی نزدیک از روند حذف شارژر پیروی خواهند کرد. MySmartPrice صفحه‌ی محصولی را برای Redmi Note 11 SE آینده (که درواقع مدل تغییرنام‌یافته‌ی ردمی نوت ۱۰ اس است) در وب‌سایت هندی شیائومی رؤیت کرده است که فهرست محتوای جعبه‌ی دستگاه، هیچ اشاره‌ای به عرضه‌ی شارژر به‌همراه آن ندارد.

البته شاید بتوان این موضوع را به‌عنوان متن مکان‌نمای نادرست در وب‌سایت فوق درنظر گرفت اما صفحه‌ی محصول سایر دستگاه‌های سری ردمی نوت در آن، همگی یک شارژر درون جعبه را نشان می‌دهند. درهرصورت کاربران برای خرید شارژر و کابلی که از جریان ۳۳ وات پشتیبانی کند، باید ۹۹۹ روپیه (حدود ۱۳ دلار) اضافه پرداخت کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • فهرستی از نامطمئن‌ترین گوشی های شیائومی؛ زمانی‌که کیفیت فدای کمیت می‌شود
  • شیائومی می‌گوید اپل را در بازار موبایل اروپا پشت‌سر گذاشته است

همان‌طور که AndroidAuthority اشاره می‌کند، این اولین‌باری نیست که شیائومی قصد دارد شارژر را از جعبه‌ی محصولات خود حذف کند زیرا سری Mi 11 سال گذشته نیز درچین بدون آداپتور روانه‌ی بازار شد. بااین‌حال، این گوشی در بسته‌بندی با شارژر نیز عرضه شد و هردو نوع آن با قیمت یکسان به‌فروش می‌رسید. بنابراین امیدواریم شیائومی در صورت حذف شارژ از محصولات سری ردمی نوت، رویکردی مشابه را ادامه دهد.

باید اشاره کنیم که این اولین‌باری نیست که یک برند مطرح سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند، شارژر را از جعبه‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت حذف می‌کند. ریلمی نیز اوایل سال جاری، گوشی هوشمند Zarzo 50A Prime را بدون شارژر عرضه کرد و سامسونگ نیز درحال‌حاضر سری گلکسی A خود را بدون آداپتور به‌فروش می‌رساند.

بااین‌حال، این تصمیم برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست. طبق نظرسنجی‌های مختلفی که در سراسر وب درمورد حذف شارژر از جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند انجام شده است، بیشتر افراد اعلام کرده‌اند گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه را بدون شارژر خریداری نمی‌کنند. البته برخی افراد اعتقاد دارند تصمیم به خرید چنین محصولاتی به نوع آن‌ها بستگی دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا