zoomit

شیائومی سری ردمی K60 را همچنان به‌همراه شارژر سریع در جعبه عرضه خواهد کرد

شیائومی سری ردمی K60 را همچنان به‌همراه شارژر سریع در جعبه عرضه خواهد کرد

با توجه به گزارش‌های قبلی، می‌دانیم ردمی درحال‌کار روی نسل بعدی دستگاه‌های رده‌بالای خود موسوم به سری ردمی K60 است. اخباری که تاکنون درمورد این دستگاه منتشر شده است نشان می‌دهد در سه مدل ردمی K60 پرو، ردمی K60E و ردمی K60 عرضه خواهد شد.

اکنون تصاویری از جعبه‌ی خرده‌فروشی ردمی K60 فاش شده، که نشان می‌دهد این محصول درمرحله‌ی تولید انبوه است و ردمی خود را برای عرضه‌ی آن آماده می‌کند. پیش‌از این انتظار داشتیم سری ردمی K60 اواخر سال جاری عرضه شوند اما به‌نظر می‌رسد به‌دلیل تعویق‌افتادن معرفی سری شیائومی ۱۳، این شرکت تصمیم دارد جدول زمانی عرضه‌ی سری جدید ردمی را به اوایل ژانویه انتقال دهد. شایا‌ن‌ذکر است که تصاویر فاش‌شده از جعبه‌ی این گوشی‌ها نشان می‌دهد که به‌احتمال زیاد همچنان به‌همراه شارژر سریع روانه‌ی بازار خواهند شد و بنابراین خریداران این محصولات می‌توانند امیدوار باشند که شارژر از جعبه‌ی این گوشی‌ها حذف نشده است.

به گزارش Gizmochina، شیائومی بیلد‌های پوسته‌ی سفارشی MIUI را با شناسه‌های V14.0.2.0.TMNCNXM و V14.0.0.4.TMKCNXM و V13.0.1.0.SMMCNXM به‌ترتیب برای مدل‌های ردمی K60 استاندارد، ردمی K60 Pro و ردمی K60E آماده کرده است. این موضوع نشان می‌دهد مدل استاندارد و پرو دستگاه مذکور به‌طور پیش‌فرض با MIUI 14 عرضه خواهند شد درحالی‌که مدل K60E از MIUI 13 بهره خواهد برد. اننظار داریم شیائومی نسخه‌ی جدید پوسته‌ی سفارشی خود را در رویداد معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ رسماً معرفی کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی ردمی K60 احتمالاً با تراشه Dimensity 8200 عرضه خواهد شد
  • مشخصات احتمالی سری ردمی K60‌ منتشر شد؛ صفحه‌نمایش ۲K و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

براساس گزارش‌های قبلی، ردمی K60E به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ یا Dimensity 8200 مجهز خواهد شد و ازطرف دیگر ردمی K60 و ردمی K60 پرو به‌ترتیب با سیستم-روی-چیپ‌های Snapdragon 8+ Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهند شد. طبق گزارش‌ها، مدل استاندارد این گوشی‌ها از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) اشاره کرد.

ازطرف دیگر، انتظار می‌رود ردمی K60 پرو به نمایشگر AMOLED با وضوح ۲K و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. همچنین گفته می‌شود این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ارتقایافته‌ی سونی IMX766 بهره خواهد برد. متأسفانه درحال‌حاضر جزئیات دقیقی درمورد سایر مشخصات سری ردمی K60 دردسترس نیست.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا