zoomit

شیائومی از چند محصول خانه هوشمند Mijia رونمایی کرد

امروز شیائومی به‌عنوان بخشی از سری خانه هوشمند Mijiaا(Mi Home) چندین محصول را به‌طور هم‌زمان معرفی کرد. این محصولات شامل تفنگ ماساژ Mijia Mini، نسخه باتری‌خور پرده هوشمند Mijia، چراغ هوشمند صفحه‌نمایش Mijia 1S و بخاری برقی هوشمند Mijia Graphene می‌شوند.

به گزارش گیزموچاینا، هنوز تفنگ ماساژ Mijia Mini به قفسه فروشگاه‌های چینی نرسیده است و به جز پوستر آن که می‌گوید در سه گزینه رنگی عرضه می‌شود، اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. این پوستر همچنین قیمت آن را نشان می‌دهد که ۳۴۹ یوان (حدود ۵۵ دلار) است.

محصولات خانه هوشمند شیائومی

باتری لیتیومی پرده Mijia Smart Edition از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌سرعت شارژ شود. برای استفاده از این محصول نیازی به سیم‌کشی نیست و این پرده‌ی هوشمند ویژگی‌های مختلفی دارد که می‌توان از آن‌ جمله به امکان اتصال به بلندگوهای Xiaoai برای اجرای دستورهای صوتی اشاره کرد. با استفاده از چنین دستوراتی می‌توانید باز و بسته شدن پرده‌ها را کنترل کنید. این دستگاه با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۴۰ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

محصولات خانه هوشمند شیائومی

چراغ نمایشگر هوشمند Mijia 1S اساساً یک لامپ رو به پایین است که می‌توان آن را بالای هر مانیتوری چسباند. این محصول به روشن شدن فضای کار کمک می‌کند و در عین حال باعث کاهش خستگی چشم‌ها می‌شود. می‌توان آن را برای نمایشگرهایی با ضخامت بین ۰ تا ۳۲ میلی‌متر تنظیم کرد. چراغ نمایشگر هوشمند از اپ Mijia پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از کنترل صوتی Xiaoai نیز استفاده کند. قیمت این چراغ نمایشگر هوشمند ۲۲۹ یوان (۳۶ دلار آمریکا) است.

محصولات خانه هوشمند شیائومی

در آخر باید به بخاری برقی هوشمند Mijia Graphene اشاره کرد؛ این محصول دقیقاً همان کاری را می‌کند که از نامش پیدا است و از فناوری رسانایی گرما با کارایی بالای گرافن برای تولید سریع گرما استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین از اتصال Mijia و انواع کنترل‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند و قیمت آن ۴۴۹ یوان (۷۰ دلار آمریکا) است.

محصولات خانه هوشمند شیائومی

چراغ نمایشگر هوشمند Mijia 1S و بخاری برقی هوشمند Mijia Graphene امشب برای پیش‌فروش در چین در دسترس خواهند بود.

نظر شما همراهان نیوزلن درباره محصولات خانه هوشمند جدید شیائومی چیست؟ آیا دوست دارید از آن‌ها در خانه خود استفاده کنید؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا