zoomit

شیائومی احتمالا ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس را با شارژ سریع ۲۱۰ وات تولید می‌کند

شیائومی احتمالا ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس را با شارژ سریع ۲۱۰ وات تولید می‌کند

هفته‌ی گذشته، شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۱R را که در بازارهای بین‌المللی با نام پوکو M4 معرفی شده بود، رونمایی کرد و به‌نوشته‌ی نوت‌بوک‌چک، این شرکت چینی هم‌اکنون مشغول کار روی سری ردمی نوت ۱۲ است. شیائومی اخیراً موفق شده است گواهی مؤسسه‌ی ۳C چین را برای سه گوشی از خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ با شماره‌مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UCP و ۲۲۱۰۱۳۱۶UC و ۲۲۱۰۱۳۱۶C دریافت کند. ظاهراً هر سه گوشی سری Xiaomi Redmi Note 12 به مودم ۵G مجهزند.

مؤسسه‌‌ی ۳C می‌گوید یکی از دستگاه‌های خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ با شماره‌مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UC از شارژ سریع ۲۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی آداپتور ویژه‌ای برای این گوشی می‌سازد که ولتاژ ۲۰ ولت و شدت‌جریان ۱۰٫۵ آمپر دارد. گوشی یادشده که احتمالاً ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نام دارد، شاید در بازارهای بین‌المللی نیز دردسترس قرار بگیرد.

اطلاعات دیتابیس ۳C نشان می‌دهد مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UCP از شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً ردمی نوت ۱۲ پرو است. درنهایت، مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶C با توان ۶۷ وات شارژ می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی احتمالاً اواخر اکتبر رونمایی می‌شوند

به‌نظر می‌رسد گوشی‌ شیائومی ۱۲ پرو در انحصار بازار چین است؛ اما مدل‌های عادی و پرو پلاس در بازارهای خارج از چین نیز عرضه می‌شوند. ممکن است مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UCP با نام دیگری (شاید با برند پوکو) دردسترس قرار بگیرد. فعلاً مشخص نیست که گوشی‌های سری شیائومی نوت ۱۲ در چه تاریخی رونمایی می‌شوند.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند شیائومی در سری ردمی نوت ۱۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین، گفته شده است هر سه گوشی خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ به پردازنده‌ی ساخت مدیاتک مجهز خواهند بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا