zoomit

شیائومی احتمالاً سال آینده گوشی‌های هوشمند مجهز به شارژ ۲۰۰ وات عرضه خواهد کرد

شیائومی احتمالاً سال آینده گوشی‌های هوشمند مجهز به شارژ ۲۰۰ وات عرضه خواهد کرد

شیائومی ماه جولای به‌طور رسمی از گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۲S اولترا رونمایی کرد. یکی از نقاط‌ قوت فروش این دستگاه، دوربین اصلی آن است که از حسگر یک اینچی بسیار بزرگ سونی IMX989 بهره می‌برد. براساس امتیاز معیار DXOMark، عملکرد دوربین این پرچم‌دار حتی از آیفون ۱۳ پرو مکس، بهتر است. به‌هرحال، این گوشی هوشمند همچنان از سریع‌ترین راهکارهای شارژ سریع جهان بهره نمی‌برد.

اگرچه قدرت تصویربرداری یک گوشی هوشمند، اهمیت بسیار زیادی دارد، اما شیائومی ۱۲S اولترا همچنان از نظر فناوری شارژ سریع، نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار و حتی برخی مدل‌های میان‌رده، عقب‌تر است. به‌عنوان مثال، ردمی نوت ۱۱T Pro از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد و شاید به‌همین‌دلیل ابعاد بزرگی دارد.

به گزارش Gizchina، شیائومی قصد دارد در محصولات آینده‌ی خود، از جدیدترین فناوری‌های شارژ فوق‌ سریع بهره ببرد. درواقع انتظار داریم این شرکت چینی سال آینده، گوشی‌های مختلفی را با پشتیبانی از شارژ‌ ۱۰۰ تا ۲۰۰ وات عرضه کند. حتی امکان دارد پیشرفت‌های جدیدی در این حوزه روی محصولات بعدی این برند اعمال شود و همان‌طور که اشاره کردیم، گوشی‌های بیشتری با شارژ ۲۰۰ وات روانه‌ی بازار کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندر جدید شیائومی ۱۲T Pro، بار دیگر دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را تأیید می‌کند
  • جزئیات طراحی احتمالی نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد

DCS در جولای سال جاری اعلام کرد سری شیائومی ۱۳ از صفحه‌نمایش خمیده با وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهند برد. طراح خوش‌ذوقی به‌نام BYD اخیراً رندرهایی از نسخه‌ی مجهز به بدنه‌ی سرامیکی شیائومی ۱۳ منتشر کرده است که دید خوبی از آنچه می‌توان انتظار داشت ارائه می‌دهد. مدل مهندسی این گوشی‌ها از راهکار باتری یک‌تکه بهره می‌برد. این دستگاه درواقع به باتری بزرگی مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. این سری از گوشی‌های غول فناوری چینی، از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کنند.

تعدادی از محصولات شیائومی در اواخر ماه گذشته، تأییدیه‌های ۳C را دریافت کرده‌اند که یکی از آن‌ها از شارژ ۲۱۰ وات (۲۰ ولت ۱۰٫۵ آمپر) پشتیبانی خواهد کرد. شایان‌ ذکر است این خبر با برخی شایعات اخیر مبنی‌بر پشتیبانی گوشی‌های آینده شیائومی از شارژ ۲۰۰ وات مطابقت دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا