zoomit

شرکت فاکسکان دیگر مدیرعامل ثابت ندارد

شرکت فاکسکان دیگر مدیرعامل ثابت ندارد

فاکس‌کان، یکی از تأمین‌کنندگان تایوانی محصولات اپل از جمله گوشی آیفون و آیپد، در راستای بازنگری در شیوه‌های مدیریت خود سیستم جدیدی را معرفی کرده است که در آن، هیچ مدیرعامل ثابتی وجود ندارد.

به گزارش رویترز، یانگ لیو، رئیس هیئت‌مدیره‌ی فعلی فاکس‌کان، می‌گوید که مدیریت این شرکت تایوانی دست‌خوش تغییرات اساسی خواهد شد که بزرگ‌ترین آن، حذف سمت مدیرعامل ثابت و انتخاب سیستم چرخشی برای این جایگاه شغلی است.

به گفته‌ی لیو، سیستم جدید که در راستای توسعه‌ی بهتر و پایدار فاکس‌کان اجرایی می‌شود، قرار است مسئولیت‌های مدیر ارشد اجرایی و رئیس هیئت‌مدیره را از یکدیگر تفکیک کند.

لیو می‌گوید درحال‌حاضر شخص مورد نظر برای سمت مدیرعامل موقت انتخاب شده است. این فرد، یکی از رهبران اصلی ۶ کسب و کار فعلی فاکس‌کان در حوزه گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی و تلویزیون است.

مقاله‌های مرتبط

مدیران اجرایی دوره‌ای، بر کسب‌وکارهای اصلی فاکس‌کان نظارت خواهند کرد؛ اما مدیریت فعالیت‌های مربوط به شرکت‌های اصلی زیرمجموعه‌ی فاکس‌کان از جمله Foxconn Interconnect Technology و FIH Mobile و Foxconn Industrial Internet در بین مسئولیت‌های تعریف شده برای مدیر ارشد اجرایی جدید نخواهند بود.

یانگ لیو از سال ۲۰۱۹ و پس از بازنشستگی تری گو، بنیان‌گذار فاکس‌کان، در هر دو سمت رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل مشغول‌به‌کار است. تغییر جدید در روند مدیریت این شرکت تایوانی، احتمالاً لیو را به آخرین مدیرعامل ثابت فاکس‌کان تبدیل می‌کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا