zoomit

شایعه: اپل آیفون ۱۴ پرو را با قیمت بیشتری از نسل قبل عرضه می‌کند

شایعه: اپل آیفون ۱۴ پرو را با قیمت بیشتری از نسل قبل عرضه می‌کند

اپل قصد دارد ۱۶ شهریور امسال در رویداد Far Out چهار گوشی جدید خانواده‌ی آیفون را رونمایی کند. در ماه‌های اخیر، چند بار گفته شد که اپل ممکن است قیمت آیفون را در نسل جدید افزایش دهد و به‌نوشته‌ی iMore، افزایش قیمت آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس درمقایسه‌با نسل قبل بسیار محتمل است.

دن آیوز تحلیلگری است قبلاً گفته بود قیمت مدل‌های پرو خانواده‌ی آیفون ۱۴ حدوداً ۱۰۰ دلار افزایش می‌یابد. حالا وی بار‌دیگر ادعاهای خود را تکرار کرده و گفته است که قیمت مدل عادی آیفون ۱۴ تغییر نمی‌کند؛ بااین‌حال، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت مواجه می‌شوند.

آیوز می‌گوید افزایش قیمت آیفون‌های پرو نتیجه‌ی افزایش قیمت قطعات اولیه و ارائه‌ی قابلیت‌های جدید این گوشی‌ها است. به‌نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته است هزینه‌های اضافی تولید را به کاربران تحمیل کند. اپل گوشی آیفون ۱۳ معمولی را با قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرد و از همان زمان، برخی از اپراتورها این گوشی را با تخفیف عرضه کردند. دو گوشی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نیز به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹ و ۱٬۰۹۹ دلار دردسترس مشتریان قرار گرفتند.

مقاله‌های مرتبط:

  • آیفون ۱۴ احتمالاً نسبت به نسل قبل قیمت بیشتری خواهد داشت
  • برخلاف انتظار، قیمت آیفون ۱۴ احتمالاً افزایش نخواهد یافت

شایعه‌ها می‌گویند اپل امسال تولید آیفون مینی را متوقف می‌کند و به‌جای آن سراغ رونمایی آیفون مکس با نمایشگر ۶٫۷ اینچ می‌رود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ارزان‌ترین مدل از گوشی‌های جدید اپل آیفون ۱۴ خواهد بود. این در حالی است که سال گذشته آیفون ۱۳ مینی به‌عنوان ارزان‌ترین آیفون دردسترس قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود اپل در مدل‌های پرو از آیفون ۱۴ برای اولین‌بار از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند و بریدگی نمایشگر را حذف کند. این دو گوشی برخلاف آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس به پردازنده‌ی A16 مجهز خواهند بود.

newslan شانزدهم شهریور ساعت ۲۱:۳۰ کنفرانس مطبوعاتی Far Out را به‌طورجامع پوشش می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا