zoomit

شاید سامسونگ به شما اجازه دهد ساعت هوشمند و هدفون‌های این برند را خودتان تعمیر کنید

شاید سامسونگ به شما اجازه دهد ساعت هوشمند و هدفون‌های این برند را خودتان تعمیر کنید

سامسونگ درخواستی برای ثبت نشان تجاری جدید به اداره‌ی ثبت اختراع و علائم‌تجاری ایالات‌متحده (USPTO) ارائه کرده که مربوط به یک برنامه‌ی گوشی‌های هوشمند موسوم به Self Repair Assist است. این موضوع اولین‌بار ازطرف وب‌سایت SamMobile اعلام شد و شرح آن در ادامه آورده شده است:

نرم‌افزار کاربردی کامپیوتر برای گوشی‌های همراه برای نصب و نگه‌داری ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و ایربادها.

با توجه به متن فوق، به‌نظر می‌رسد سامسونگ احتمالاً تصمیم دارد برنامه‌ی تعمیر خانگی خود گسترش دهد و این برنامه در آینده برای ساعت‌های هوشمند و هدفون‌‌های آن نیز ارائه خواهد شد. برنامه‌ی تعمیر خانگی غول فناوری کره‌ی جنوبی درحال‌حاضر فقط به برخی گوشی‌ها و تبلت‌ها ازجمله سری گلکسی S20، گلکسی S21 و گلکسی‌تب S7 Plus محدود شده است.

به گزارش AndroidAuthority، علاوه‌بر امکان اضافه شدن دستگاه‌های بیشتر به برنامه‌ی تعمیرات خانگی سامسونگ، به‌نظر می‌رسد این شرکت به همکاری خود با iFixit نیز پایان خواهد داد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید iFixit درحال‌حاضر راهنمای تعمیرات دستگاه‌های سامسونگ را ارائه می‌دهد و علاوه‌براین قطعات اصلی را برای تعویض با قطعات آسیب‌دیده به مشتریان شرکت کره‌ای می‌فروشد. به‌عبارت دیگر، شاید مجبور باشد برای تعمیر کالای سامسونگی خود به iFixit اعتماد کنید.

البته آن‌چه گفته شد صرفاً درحد حدس‌وگمان است. شرکت‌ها همیشه درخواست‌های مختلفی برای ثبت علائم‌تجاری ثبت می‌کنند، درحالی‌که فقط برخی از آن‌ها به‌عنوان محصولی واقعی معرفی می‌شوند. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود سامسونگ چه تغییراتی در برنامه‌ی تعمیر خانگی خود اعمال خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا