zoomit

سونی کنترلر حرفه‌ای DualSense Edge را با قابلیت شخصی‌سازی برای پلی‌استیشن ۵ معرفی کرد

سونی کنترلر حرفه‌ای DualSense Edge را با قابلیت شخصی‌سازی برای پلی‌استیشن ۵ معرفی کرد

سونی در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live، از کنترلر جدید بی‌سیم خود با نام DualSense Edge برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. درحالی‌‌که از مدت‌ها قبل انتظار داشتیم این محصول معرفی شود، غول فناوری ژاپنی سرانجام آن را برای جدیدترین کنسول خود معرفی کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رود این محصول امکان شخصی‌سازی تجربه‌ی کاربری را ازطریق تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارائه می‌دهد.

نرم‌افزار

کنترلر DualSense Edge سونی

می‌توان کارکرد دکمه‌های خاصی را روی کنترلر بی‌سیم DualSense Edge سونی تغییر داد یا آن‌ها را غیرفعال کرد. علاوه‌براین امکان تغییر حساسیت بخش لمسی کنترلر وجود دارد. شما همچنین می‌توانید کلید‌های تریگر را به‌دلخواه تنظیم کرده و کارکردهای موردنظر را برای سطح فشار متفاوت روی این دکمه‌ها، تعیین کنید. گیمرها همچنین می‌توانند تنظیمات سفارشی‌شده را ذخیره کرده و پروفایل‌هایی ایجاد کنند که تنظیم کنترلر را هنگام جابه‌جایی میان بازی‌ها، آسان‌تر خواهد کرد. دکمه‌ی عملکرد اختصاصی (Fn) روی این محصول امکان دستریس سریع‌ به تنظیماتی مثل نمایه‌های ذخیره‌شده‌ی کنترلر، حجم بازی، چت و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

سخت‌افزار

کنترلر DualSense Edge سونی

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی احتمالاً روی لانچر پلی استیشن برای پلتفرم پی سی کار می‌کند
  • سونی: مایکروسافت با خرید Call of Duty در انتخاب کنسول روی کاربران تأثیر خواهد گذاشت

DualSense Edge بدون امکان تغییرات سخت‌افزاری، یک کنترلر حرفه‌ای نخواهد بود. این محصول سه‌ نوع مختلف کلاهک قابل‌تعویض برای استیک‌های چپ و راست دارد. علاوه‌براین، گزینه‌های قابل‌تعویض برای دکمه‌های پشتی دردسترس گیمرها است. شما می‌توانید این دکمه‌ها را با ماژول‌های چوبی جایگزین کنید. سونی جزئیاتی در این مورد ارائه نکرده است، اما می‌دانیم باید آن‌ها را به‌طور جداگانه خریداری کنید. این شرکت یک کابل USB C نیز به‌همراه کنترلر بی‌سیم جدید خود ارائه می‌دهد.

کنترلر بی‌سیم DualSense Edge ویژگی‌های اصلی کنترلر DualSense استاندارد ازجمله بازخورد لمسی، تریگرهای تطبیقی، میکروفون داخلی، کنترل‌های حرکتی و غیره را حفظ می‌کند. این محصول به‌همراه کیف حمل عرضه می‌شود و می‌توان آن را هنگام قرار دادن در کیس، ازطریق USB شارژ کرد. سونی هنوز جزئیات مربوط به تاریخ عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده است، اما انتظار داریم طی ماه‌های آینده، خبرهای بیشتری درمورد آن دردسترس قرار گیرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا