zoomit

سلطه‌ی سامسونگ بر بازار گوشی‌های اندرویدی ۵G؛ گلکسی A52s در صدر

سلطه‌ی سامسونگ بر بازار گوشی‌های اندرویدی ۵G؛ گلکسی A52s در صدر

سامسونگ جزو اولین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی با بهره‌مندی از فناوری ۵G است. ابتدا گوشی‌های پرچم‌دار به این فناوری مجهز شدند و طی چند سال گذشته غول کره جنوبی تلاش فراوانی کرد تا فناوری ۵G را برای گوشی‌های بیشتری عرضه کند.

اکنون گوشی‌های پایین‌رده مانند گلکسی A13 5G قیمت بسیار بالایی ندارد؛ اما از ۵G پشتیبانی می‌کنند. به‌نقل از Sammobile، جدید‌ترین داده‌های شرکت تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد که تمرکز بالای سامسونگ بر ۵G باعث شده تا این شرکت به رهبر بی‌رقیب در میان تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی ۵G تبدیل شود.

طبق گزارش، سامسونگ در ماه فوریه ۲۰۲۲، پنج جایگاه را در فهرست بهترین گوشی‌های اندرویدی ۵G از آن خود کرده است. گلکسی A52s 5G به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی ۵G در دنیا، جایگاه اول را به خود اختصاص داد. این گوشی محبوب درحقیقت طی شش ماه متوالی گذشته در این فهرست قرار داشته و در بازارهای اروپای غربی نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.

آمار فروش گوشی‌های اندرویدی 5G‌ در فوریه ۲۰۲۲

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ پیشتاز فروش گوشی در سال ۲۰۲۱؛ اپل در چند قدمی صدر

پس از آن گلکسی S22‌ اولترا، گلکسی S21 FE و گکسی A32 5G در رتبه‌های دوم، سوم و چهارم قرار دارند. گلکسی A22 5G، یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ نیز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است. گوشی‌های دیگر از تولیدکنندگان چینی مانند شیائومی، آنر و اوپو نیز در سایر جایگاه‌ها قرار گرفتند.

پیشتازی سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی ۵G برتر شاید در ماه‌های آینده افزایش پیدا کند؛ چراکه اخیراً از گلکسی A53 5G و گلکسی A33 5G‌ نیز رونمایی کرده است که مشخصات درخورتوجهی دارند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا