zoomit

سری گلکسی S23 احتمالاً با قابلیت فیلم‌برداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه عرضه خواهند شد

سری گلکسی S23 احتمالاً با قابلیت فیلم‌برداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه عرضه خواهند شد

افشاگر قابل‌اطمینان خبرهای فناوری Ice Universe در توییتی اعلام کرد قابلیت‌های ضبط ویدئو در سری گلکسی S23 سامسونگ ارتقای بسیار جذابی دریافت خواهد کرد. منابع آگاه می‌گویند گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا گزینه‌ی فیلم‌برداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه را دراختیار کاربران قرار خواهند داد که نسبت به قابلیت فیلم‌برداری ۸K با نرخ ۲۴ فریم‌برثانیه‌ی سری گلکسی S22 تا ۲۵ درصد بهبود یافته است.

به گزارش فون‌آرنا، قابلیت ضبط ویدیوهای ۸K با نرخ فریم بالاتر، تاری حرکتی که معمولاً در ویدیوهای ۸K با نرخ ۲۴ فریم‌برثانیه مشاهده می‌کنیم را ازبین خواهد برد. مطمئناً بیشتر مردم هنوز هم ویدیوهایی با سرعت ۲۴ فریم‌برثانیه را به‌عنوان ظاهر کلاسیک سینمایی توصیف می‌کنند که همچنان از آن برای اهداف خلاقانه استفاده می‌شود، اما دسترسی به گزینه‌ی فیلم‌برداری با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه، لایه‌ی دیگری از امکانات ضبط ویدیو را دراختیار دارندگان سری گلکسی S23 سامسونگ قرار خواهد داد.

با این اوصاف، گزینه‌ی بسیار مفیدتر، فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه خواهد بود که متأسفانه در هیچ‌یک از مدل‌های سری گلکسی S22، حتی S22 اولترا ارائه نشد. قابلیت ضبط ویدیو با وضوح ۴K و نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه به کاهش سرعت فیلم تا ۳۰ یا ۲۴ فریم‌برثانیه و دستیابی به ظاهر سینمایی‌تر با ویژگی حرکت آهسته، کمک می‌کند. این تغییر می‌تواند یکی از بهبودهای بسیار کاربردی در سری گلکسی S23 باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • احتمال رونمایی گلکسی اس ۲۳ در هفته دوم بهمن قوت گرفت
  • ظرفیت باتری گلکسی S23‌ و گلکسی S23‌ پلاس مشخص شد

شایان‌ذکر است نسخه‌های بین‌المللی سری گلکسی S23 سامسونگ با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهند شد. در برگه‌ی مشخصات این سیستم-روی-چیپ (SoC) اشاره شده است که از فیلم‌برداری با وضوح ۸K و سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه یا ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد سازندگان گوشی‌های اندرویدی باید یکی از این دو گزینه را انتخاب کنند و همان‌طور که Ice Universe اشاره می‌کند انتخاب غول فناوری کره‌ی جنوبی، احتمالاً قابلیت فیلم‌برداری با وضوح ۸K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه خواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا