zoomit

سری پیکسل ۷ از قابلیت تشخیص سرفه و نظارت بر کیفیت خواب بهره می‌برند

سری پیکسل ۷ از قابلیت تشخیص سرفه و نظارت بر کیفیت خواب بهره می‌برند

گوگل در رویداد سخت‌افزاری شب گذشته‌ی خود در بروکلین، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود یعنی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو رونمایی کرد. درحالی‌که این شرکت تمرکز زیادی روی قابلیت‌های امنیتی، صدا و دوربین این محصولات داشته است، اما به‌طور خلاصه توضیحاتی درمورد ویژگی جدیدی درحوزه‌ی سلامت ارائه کرد که به‌منظور تشخیص خروپف و سرفه طراحی شده است.

به‌نوشته‌ی TechCrunch، گوشی‌های پیکسل در صفحه‌ی نمایش خلاصه‌ی اطلاعات روزانه‌ی مربوط به خواب به شما نشان خواهد داد که چه‌مدت خروپف کرده‌اید و تعداد سرفه‌های شما چندبار بوده است. یکی از مدیران اجرایی این شرکت گفت:

درصورت تمایل، با اجازه دادن به پیکسل ۷ یا پیکسل ۷ پرو برای تجزیه‌وتحلیل صدای سرفه‌ها و خروپف‌های شبانه، این قابلیت می‌تواند به‌شما کمک کند تا کیفیت خواب خود را بهتر درک کنید.

قابلیت نظارت بر خواب سری پیکسل ۷

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیکسل ۷ پرو دربرابر آیفون ۱۴ پرو مکس، گلکسی S22 اولترا و شیائومی ۱۲S اولترا
  • پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو درمقابل نسل قبل؛ چه‌چیز تغییر کرده است؟

میشال رحمان، محقق اپلیکیشن اواخر ماه قبل تصویری از صفحه‌ی تنظیمات پیکسل ۷ منتشر کرده بود که به استفاده از میکروفون برای ارائه‌ی قابلیت‌های مرتبط با نظارت بر خواب اشاره داشت.

با توجه به صفحه‌ی پشتیبانی گوگل، می‌توانید قابلیت نظارت بر خروپف و سرفه را از بخش Bedtime اپلیکیشن ساعت فعال و داده‌های خود را نیز در همین قسمت بررسی کنید. علاوه‌براین می‌توانید این ویژگی را با مراجعه به مسیر Settings > Digital Wellbeing and parental controls > Show cough & snore activity فعال کنید.

هنوز مشخص نیست قابلیت‌های نظارت بر کیفیت خواب، بلافاصله پس‌از عرضه‌ی سری پیکسل ۷ دردسترس خواهد بود یا مدتی بعد به‌عنوان به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا