zoomit

سرویس ابری ایکس باکس با بیش از صد بازی باکیفیت به Gaming Hub سامسونگ می‌آید

سرویس ابری ایکس باکس با بیش از صد بازی باکیفیت به Gaming Hub سامسونگ می‌آید

سرویس استریم بازی مبتنی‌بر ابر سامسونگ برای تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۲ بسیار بهبودیافته است. امروز این شرکت به‌طور رسمی اعلام کرد ایکس باکس به Gaming Hub اضافه خواهد شد و تلویزیون‌های این برند به اولین نمونه‌های جهان تبدیل می‌شود که امکان اجرای بازی‌های پلتفرم ابری مایکروسافت روی آن‌ها وجود دارد.

به گزارش SamMobile، برنامه‌ی ایکس‌ باکس از ۳۰ ژوئن در Gaming Hub ارائه خواهد شد و شاید در برخی از مناطق جهان کمی دیرتر دردسترس قرار گیرد. مشتریان تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ ازطریق سرویس اشتراکی ایکس‌ باکس Game Pass به بیش از ۱۰۰ بازی باکیفیت این پلتفرم بربستر ابر دسترسی پیدا می‌کنند. برخی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در ایکس باکس Game Pass عبارت‌اند از Forza Horizon 5، Halo Infinite، Sea of ​​Thieves، Doom Eternal، TES V Skyrim، Microsoft Flight Simulator و بسیاری موارد دیگر.

ایکس باکس cloud Gaming در سامسونگ Gaming Hub

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ گفت:

ما در تلاش هستیم تا شادی و جامعه‌ی بازی را به همه‌ی کاربران جهان ارائه دهیم. کار با سامسونگ به ما کمک کرده است تا دسترسی بیشتری به بازی‌ها داشته باشیم و این امکان را به ما داد که از گیمرهای جدید در جامعه‌ی پر رونق خود استقبال کنیم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • کسب‌وکار تراشه‌‌سازی سامسونگ با وجود سرمایه‌گذاری‌های هنگفت، دچار تزلزل شده است
  • گلکسی زد فولد ۴ و سری گلکسی واچ ۵ احتمالاً ۱۹ مرداد معرفی خواهند شد

ایکس باکس و Gaming Pass به دیگر سرویس‌های بازی مبتنی‌بر ابر موجود در Gaming Hub می‌پیوندند. شایان‌ذکر است پیش از این سرویس‌های بازی ابری گوگل استادیا، جی‌فورس Now و Utomik در Gaming Hub سامسونگ ارائه شده است.

این همکاری جدید دوباره تأیید می‌کند که تلویزیون‌های Neo QLED ۲۰۲۲ سامسونگ بهترین انتخاب برای بازی‌های ابری محسوب می‌شوند و مطمئناً با توجه به این‌که ایکس باکس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی در جهان است، ارزش بیشتری به Gaming Hub می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا