zoomit

سرفیس Duo 2 مایکروسافت قدرتمندترین گوشی اندرویدی گیک‌بنچ شد

بر اساس امتیازات ثبت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ، گوشی سرفیس Duo 2 اکنون قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان است. بر اساس نتایج جدید به‌دست آمده از بنچمارک، امتیاز آن در بخش تک هسته‌ای ۱۰۵۱ و در بخش چند هسته‌ای ۳۳۱۷ است.

به گزارش گیزچاینا، برای مقایسه باید اشاره کنیم گوشی ایسوس راگ فون ۳ در این فهرست جایگاه دوم را از آن خود کرده است و امتیاز این محصول در بخش چند هسته‌ای ۳۲۳۵ است. بدین ترتیب می‌توان گفت سرفیس Duo 2 گوشی گیمینگ بهتری است. عملکرد این محصول در بخش تک هسته‌ای نسبت به گلکسی اس ۲۱ پلاس (۹۶۶) نیز بالاتر است.

امتیاز چند هسته ای سرفیس duo 2

مایکروسافت سرفیس Duo 2 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد. حافظه‌ی رم این محصول نیز هشت گیگابایت از نوع LPDDR5 بوده و از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. درهرحال این واقعیت برای برخی از کاربران مهم است که تراشه‌ی مورد استفاده در سرفیس Duo 2 نسخه استاندارد اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس محسوب می‌شود.

البته بیشتر دستگاه‌هایی که از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برند، در گیک‌بنچ عملکرد بهتری نسبت به سرفیس Duo 2 ارائه می‌دهند.

امتیاز تک هسته ای سرفیس duo 2

با این‌وجود سرفیس Duo 2 مایکروسافت می‌تواند فعلا از جایگاه خود در فهرست مورد اشاره نهایت استفاده را ببرد. البته این جایگاه دیر یا زود، توسط گوشی‌های هوشمند دیگر تصاحب خواهد شد. اگرچه گوشی تاشو مایکروسافت امتیاز خیلی خوبی در گیک‌بنچ به‌دست آورده است، اما باید به قیمت بالای این محصول نیز توجه داشته باشیم. مدل پایه‌ی سرفیس Duo 2 اکنون با قیمت ۱۴۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد که نسبت به قیمت سایر پرچم‌داران بازار واقعا زیاد است.

نظر شما در این مورد چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا