zoomit

سرانجام آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت به اروپا رسیدند

آنر با گوشی‌های هوشمند آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت و با خدمات موبایلی گوگل به اروپا بازگشته است تا روزهای خوش گذشته را تکرار کند. بسیاری از طرفداران برند آنر در انتظار معرفی نسخه جهانی این خانواده بودند. ابتدا تصور می‌شد که این محصول برای بار اول در اروپا رونمایی شود؛ اما در کمال تعجب حدود یک هفته پیش ابتدا در مالزی معرفی شد. اکنون نیز دو عضو از این خانواده موفق‌ شده‌اند سرانجام خود را به اروپا برسانند.

همین ابتدا باید دو مسئله را روشن کنیم: ۱. هنوز نسخه پرو این خانواده به اروپا سفر نکرده است؛ ۲. آنر ۵۰ لایت آنر ۵۰ SE نیست. به‌نظر می‌رسد که نسخه لایت براساس هواوی نوا ۸i باشد؛ بنابراین، این مدل بعدها در‌دسترس خواهد بود و به‌زودی باید منتظر جزئیات بیشتری درباره آن باشیم.

آنر ۵۰

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، هم‌اکنون آنر ۵۰ در HiHonor.com، فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت، به‌نمایش گذاشته شده است. در شعبه بریتانیا، شمارش معکوسی دیده می‌شود که براساس آن، تنها چند ساعت به شروع پیش‌سفارش‌ها باقی مانده است. تحویل گوشی‌های خریده‌شده از ۱۲ نوامبر آغاز می‌شود. اگر تا ۱۱ نوامبر پیش‌سفارش خود را ثبت کنید، یک دستگاه MagicWatch 2 آنر ۴۶ میلی‌متری اسپرت نیز هدیه خواهید گرفت. گفتنی است به‌طور‌معمول قیمت این ساعت هوشمند ۱۲۰ پوند است.

سایر شعب منطقه‌ای این فروشگاه اینترنتی نیز به‌زودی پیش‌خرید را آغاز می‌کنند. در قاره اروپا، قیمت آنر ۵۰ برای نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۵۳۰ یورو و برای نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۶۰۰ یورو است. شما می‌توانید بین چهار رنگ مشکی، سبز، کریستال و نسخه ظاهرا محدود موسوم به آنر Code یکی را انتخاب کنید. توجه کنید که به‌نظر می‌رسد تنها در بریتانیا ساعت رایگان هنگام پیش‌خرید به خریدار داده می‌شود.

آنر ۵۰

آنر ۵۰

آنر ۵۰

آنر ۵۰ به اسنپدراگون ۷۷۸G، صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED، دوربین پشتی ۱۰۸ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز است. این گوشی هوشمند، تنها در ۲۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ می‌شود و از رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ با دسترسی کامل به فروشگاه گوگل پلی و سایر خدمات گوگل برخوردار است.

آنر ۵۰ لایت

در‌این‌میان، آنر ۵۰ لایت هنوز در فروشگاه‌ها دیده نمی‌شود. مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی ۳۰۰ یورو قیمت خواهد داشت. آنر ۵۰ لایت نیز از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی کمی بزرگ‌تر و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و همان شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره خانواده آنر ۵۰ و ارائه خدمات مبتنی‌بر گوگل چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا