zoomit

ساندبار ۳.۱ کاناله HT-A3000 سونی با پشتیبانی از Dolby Atmos رونمایی شد

ساندبار ۳.۱ کاناله HT-A3000 سونی با پشتیبانی از Dolby Atmos رونمایی شد

سونی مدل جدیدی از ساندبارهای محبوب سری A را که HT-A3000 نام دارد و با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود،‌ رونمایی کرد. این ساندبار از نوع ساندبارهای ۳٫۱ کاناله است و از استاندارد Dolby Atmos و صدای فراگیر DTS:X پشتیبانی می‌کند و به مجموعه‌ای از ساندبارهای سونی شامل مدل گران‌قیمت ۷٫۱٫۲ کاناله‌ی HT-A7000 و مدل میان‌رده‌ی ۵٫۱٫۲ کاناله‌ی HT-A5000 ملحق می‌شود.

مدل رده‌بالای ساندبارهای خانواده‌ی A، سیستم بی‌سیم چهار اسپیکره‌ی HT-A9 است که با قیمت سرسام‌آور ۱٬۹۹۹ دلار دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. ساندبار HT-A3000 در حال حاضر ارزان‌ترین مدل از محصولات سری A است و به همین دلیل ممکن است فکر کنید که کیفیت چندان خوبی ندارد، اما باید بدانید تمامی ساندبارهای سری A سونی در زمینه‌ی کیفیت پخش محتوای صوتی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.

سونی می‌گوید تمامی چهار مدل از ساندبارهای سری A دارای تعداد زیادی قابلیت مشابه هستند، حتی مدل ارزان‌قیمت HT-A3000. این قابلیت‌ها شامل پشتیبانی از کروم‌کست، ایرپلی ۲، اسپاتیفای کانکت و پخش صدا ازطریق بلوتوث می‌شود.

نمای سه رخ ساندبار سونی Sony HT-A3000 مشکی

به گزارش ورج، HT-A3000 ساندباری ۳٫۱ کاناله (با کانال سمت چپ، راست و مرکز) است و دو ساب‌ووفر داخلی دارد. سونی به وضوح انتظار دارد که کاربران از HT-A3000 به تنهایی استفاده نکنند و افزون‌بر این ساندبار، اسپیکرهای اضافه‌ و یک ساب‌ووفر مستقل نیز بخرند. وقتی اسپیکرهایی اضافی در پشت سر خود قرار دهید، می‌توانید از قابلیت صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ی سونی بهره‌مند شوید. سونی با فناوری‌هایی به‌خصوص، صدا را براساس محیطی که در آن حضور دارید تنظیم می‌کند و تجربه‌ی صوتی لذت‌بخشی ارائه می‌دهد.

HT-A3000 ارزان‌ترین ساندبار سری A سونی است

ساندبار ۶۹۹ دلاری جدید سونی نسبت‌ به ساندبارهای HT-A7000 و HT-A5000 کانال‌های کمتری دارد و برخلاف آن‌ها از درگاه HDMI بهره‌مند نیست. دو ساندبار موردبحث به شما اجازه می‌دهند کنسول‌های بازی یا منبع پخش ویدیو را به آن‌ها متصل کنید،‌ اما امکان چنین کاری در مدل HT-A3000 وجود ندارد. جالب است که ساندبار قدیمی ۵۹۹ دلاری HT-G700 سونی این امکان را به کاربران ارائه می‌داد.

سونی می‌گوید ساندبار HT-A3000 مجهز به اسپیکرهای جدیدی است که پیش‌تر در سایر محصولات سری A استفاده شده‌اند و صدایی واضح و پویاتر را تضمین می‌کنند. ساندبار جدید سونی همچون سایر ساندبارهای سری A نمایشگر کوچکی دارد که شدت صدا و منبع اصلی پخش صدا (نظیر تلویزیون) را نشان می‌دهد. ساندبار سونی Sony HT-A3000 از نمای جلو رندر

ساندبارهای سونی وقتی با تلویزیون‌های جدید این شرکت همگام‌سازی شوند بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند. پس از اتصال ساندبار به تلویزیون Bravia XR، می‌توانید در داخل منوی اصلی تلویزیون به تنظیمات ساندبار هم دسترسی داشته باشید. سونی می‌گوید که کاربران می‌توانند یک کابل S-Center Out اضافه را به تلویزیون متصل کنند تا اسپیکرهای باکیفیت تلویزیون در نقش کانال مرکزی ساندبار ظاهر شوند و تجربه‌ی صوتی ارائه‌شده به کاربر ارتقا پیدا کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • ساندبار چیست و آیا ارزش خرید دارد؟
  • راهنمای خرید سینمای خانگی و ساندبار

تهیه‌ی اسپیکر اضافی برای دسترسی به سیستم صوتی باکیفیت، هزینه‌ی زیادی روی دست کاربر می‌گذارد. سونی انتظار دارد کاربران افزون‌بر تهیه‌ی ساندبار ۶۹۹ دلاری HT-A3000 سراغ تهیه‌ی اسپیکرهای رده‌بالایی مثل SA-RS5 بروند. مجموعه‌ی دوتایی این اسپیکر ۵۹۹ دلار قیمت دارد. قیمت مدل SA-RS35 برابر با ۳۴۹ دلار است. افزون‌بر این باید یک ساب‌ووفر مستقل نیز بخرید. وقتی همه‌ی هزینه‌ها را جمع کنید، شاید تهیه‌ی مدل‌های رده‌بالاتر ساندبارهای سونی کار منطقی‌تری باشد.

سونی فعلاً تاریخ عرضه‌ی ساندبار جدید خود را اعلام نکرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا