zoomit

سامسونگ با حضور در دیسکورد، فعالیت‌های خود را در وب ۳ و متاورس گسترش می‌دهد

سامسونگ با حضور در دیسکورد، فعالیت‌های خود را در وب ۳ و متاورس گسترش می‌دهد

سامسونگ اعلام کرده است از دیسکورد که پلتفرم اجتماعی مبتنی‌بر جامعه است، برای گسترش حضور خود در وب ۳ و متاورس بهره خواهد گرفت. شعبه‌ی ایالات متحده این شرکت با این اقدام می‌تواند با مصرف‌کنندگان تعامل برقرار کند و تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را نیز گسترش دهد.

به‌گزارش ZDNet، سرور دیسکورد سامسونگ که برای پیوستن به آن به دعوت‌نامه‌ی رایگان نیاز دارید، تنها ۱۲ ساعت پس از راه‌اندازی به بیش از ۱۰۰ هزار عضو رسیدY در زمان نگارش این مقاله، تعداد اعضای دیکسورد این شرکت به ۱۶۲,۱۷۸ نفر رسیده است. کانال مجازی به‌عنوان مرکز ارتباط با طرفداران , گیمرها و سازندگان برای برنده شدن محصولات دیجیتال انحصاری، دسترسی به خدمات VIP رویداد‌ها، توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) و… عمل می‌کند.

علاوه‌براین، روزانه هدایایی به‌عنوان پاداش مشارکت به کاربران اعطا خواهد شد. حضور در دیکسورد درواقع آزمایشی برای کمپین‌های بازاریابی سامسونگ، ازجمله معرفی محصولات آینده‌ی این شرکت است. میشن کراسان‌ماتوس، مدیرعامل شرکت سامسونگ الکترونیک آمریکا، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

پلتفرم‌های ارتباط مجازی مثل دیسکورد به ما کمک می‌کند تا جامعه‌ای ایجاد کنیم که در آن هم علاقه‌مندان کنونی سامسونگ و هم طرفداران جدید باهم متحد شوند. ازآن‌‌‌جاکه این افراد از هدایایی مثل NFT یا محصولات مجازی یا رویدادهای مجازی بهره‌مند خواهند شد، می‌توان با حضور در پلتفرمی مثل دیکسورد، مرزهای جدیدی را درکنار کاربران کشف کرد که به ما اجازه می‌دهد موارد جدیدی را آزمایش کنیم و بیاموزیم و درنهایت آینده‌ی فراجهانی خود را شکل دهیم. این اتفاق بسیار هیجان‌انگیز است.

سرور دیکسورد سامسونگ

مقاله‌های مرتبط:

  • بازدیدکنندگان دنیای مجازی ۸۳۷X سامسونگ در دیسنترالند، NFT جایزه‌ می‌گیرند
  • سامسونگ با هدف گسترش متاورس ۲۵ میلیون دلار در استارتاپی کره‌ای سرمایه‌گذاری کرد

سرور دیکسورد سامسونگ اولین مشارکت این شرکت با وب ۳ و متاورس نیست؛ زیرا غول فناوری کره‌ای در سال جاری میزبان تعدادی کمپین مجازی بوده است؛ ازجمله رویداد Samsung 837X مستقر در دیسنترالند (Decentraland) و همکاری با Nifty Gateway برای نمایش NFT روی تلویزیون‌های جدید.

متاورس در ماهیت اصلی خود دنیایی مجازی است و ایده‌ی جهان‌های مجازی که در آن کاربران می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در تعامل باشند و دارایی‌های خود را مبادله کنند، ایده‌ای است که سامسونگ از مدتی قبل به‌ فکر آن بوده است. اکنون این سؤال مطرح می‌شود: سامسونگ چقدر می‌تواند وب ۳ و متاورس را گسترش دهد؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا