zoomit

سازوکار بلاک‌کردن در ایکس اصلاح شد

سازوکار بلاک‌کردن در ایکس اصلاح شد

ایلان ماسک بارها مخالفت خود را با دکمه‌ی بلاک ابراز کرده و حالا پلتفرم ایکس در حال تغییر نحوه‌ی عملکرد بلاک است. پیش از این، کاربر می‌توانست فردی را در ایکس بلاک کند و همچنان به پست‌های او پاسخ دهد؛ در این حالت، فرد بلاک‌شده قادر به دیدن آن پاسخ یا شناسایی فردی که او را بلاک کرده است و با پست‌هایش تعامل دارد، نبود.

شرایط اکنون تغییر کرده است و کاربران می‌توانند پاسخ‌های مستقیم را حتی در صورت بلاک‌شدن فرد ارسال‌کننده، ببینند. ایکس می‌گوید: «بخشی از تعهد مداوم ما برای همسوسازی سازوکار بلاک با اصول خود به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی عمومی است.»

اگر کاربری که بلاک‌تان کرده است به یکی از پست‌هایتان پاسخ دهد، اکنون می‌توانید پاسخ او را ببینید. این تغییر به شما امکان می‌دهد محتوای نامناسب احتمالی که قبلاً نمی‌توانستید مشاهده کنید را شناسایی کنید و گزارش دهید.

ایکس اعلام کرد: «هدف ما این است که به کاربران، کنترل بر تجربه‌ی خود از ایکس و در عین حال امکان حفظ دید عموم مردم نسبت به پست‌ها را بدهیم.»

درحال‌حاضر، تغییرات اعمال‌شده در ویژگی بلاک چندان چشمگیر نیستند. در واقع، برخی از کاربران که خواهان شفافیت بیشتر در مورد صحبت‌های دیگران هستند، ممکن است از آن استقبال کنند. این واقعیت که ایکس شروع به تغییر نمایش محتوای بلاک‌شده کرده است، می‌تواند نشانه‌ای از تغییرات مهم‌تر آینده باشد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا