zoomit

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدیویی گلکسی A73 سامسونگ

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدیویی گلکسی A73 سامسونگ

گلکسی A73 که پیش‌‌تر آن را در newslan بررسی کردیم، نخستین میان‌رده‌‌ی سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌شمار می‌آید. این گوشی ساختاری کاملاً پلاستیکی دارد؛ اما حداقل از نظر کیفیت ساخت و طراحی، دست‌کمی از رقبای هم‌قیمت خود ندارد. کره‌ای‌ها گلکسی A73 را درست‌مانند گلکسی A52s به تراشه‌ی میان‌رده‌ی Snapdragon 778G مجهز کرده‌اند؛ تراشه‌ای که با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC تولید می‌شود. به‌ گفته‌ی سامسونگ، تمام قطعات بسیار محکم کنار هم جای گرفته‌اند و حتی پوشش Gorilla Glass 5 صفحه‌نمایش بدون هرگونه نوار پلاستیکی در اطرافش، به‌طور مستقیم روی فریم سوار شده است؛ موردی که عموماً در دستگاه‌های گران‌قیمت شاهد هستیم. اما همان‌طورکه می‌دانید برای شناخت هرچه‌بهتر قطعات درون گوشی‌های هوشمند و ساختار قرارگیری آن‌ها، راهی بهتر از کالبدشکافی و معرفی تک‌‌تک قطعات آن نیست.

در این ویدئو، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد. پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات newslan، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

در ادامه با کالبدشکافی ویدیویی گلکسی A73 سامسونگ همراه newslan باشید:


لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب newslan، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا