zoomit

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدئویی آیفون SE 2020 و SE 2022 اپل

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدئویی آیفون SE 2020 و SE 2022 اپل

اپل در سال ۲۰۲۰ نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی با زبان طراحی آیفون ۸ و سخت‌افزار آیفون ۱۱ که ۴۰۰ دلار قیمت داشت. دو سال بعد و در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲، جدیدترین آیفون SE از راه رسید تا بدون هیچ‌گونه تغییر ظاهری در‌مقایسه‌با نسل پیشین، تنها به‌روزرسانی در بخش سخت‌افزار را تجربه کند و با تراشه‌ی پرچم‌دار A15 Bionic به جنگ رقبا برود.

مانند تمام محصولات اپل، نمی‌توان هیچ‌گونه ایرادی به کیفیت ساخت آیفون SE 2022 وارد کرد و کوپرتینویی‌ها بار‌دیگر نشان داده‌اند که حتی برای گوشی اقتصادی‌ترشان نیز هیچ‌گونه مصالحه‌ای را در بخش کیفیت ساخت جایز نمی‌دانند. برای شناخت هرچه‌بهتر قطعات درون گوشی و ساختار قرارگیری آن‌ها، راهی بهتر از کالبدشکافی و معرفی تمام قطعات آن نیست.

در این ویدئو، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای موردنیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد.

پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم تا با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات newslan، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

درادامه، با کالبدشکافی ویدئویی آیفون SE 2020 و SE 2022 اپل همراه newslan باشید:


لطفاً با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب newslan، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا