zoomit

رندر مفهومی ردمی K60 از بازطراحی احتمالی قاب پشتی آن حکایت دارد

رندر مفهومی ردمی K60 از بازطراحی احتمالی قاب پشتی آن حکایت دارد

ردمی اخیراً گوشی‌های سری نوت ۱۲ خود را در چین عرضه کرده است. اکنون انتظار داریم این شرکت چینی یکی از مدل‌های گوشی‌های سری ردمی K60 را قبل از آغاز سال ۲۰۲۳ برای بازاز خانگی خود معرفی کند. درحال‌حاضر رندر مفهومی جدیدی از این مدل استاندارد ردمی K60 دردسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد بدنه‌ی پشتی آن درمقایسه با ردمی K50 از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود.

باید توجه داشته باشیم که واقعی بودن رندر جدید ردمی K60 رسماً تأیید نشده است و به‌همین دلیل نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد که محصول نهایی نیز دقیقاً با چنین ظاهری عرضه شود. براساس گزارش Gizmochina، این دستگاه از صفحه‌نمایش تخت بهره خواهد برد و بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای آن، میزبان دوربین سلفی خواهد بود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول نیز با توجه به محدوده‌ی قیمتی آن، کمی ضخیم‌تر از انتظار به‌نظر می‌رسند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی ۱۳ نه، چینی‌ها احتمالاً شیائومی ۱۴ را معرفی می‌کنند
  • مشخصات کلیدی ردمی K60 فاش شد؛ رقیبی برای وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5

لبه‌ی سمت‌راست ردمی K60 میزبان دکمه‌های تنظیم‌صدا و دکمه‌ی پاور یک‌پارچه‌شده با حسگر اثرانگشت خواهد بود. دربخش پشتی این دستگاه نیز ماژول دوربین مستطیل‌شکل با لبه‌های گرد به‌چشم می‌خورد که شامل سه دوربین خواهد بود.

براساس گزارش‌های قبلی، ردمی K60 از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این دستگاه نیز تراشه‌ی Dimensity 8200 مدیاتک خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. بدنه‌ی پشتی این دستگاه نیز میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 سونی خواهد بود که احتمالاً از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) هم پشتیبانی می‌کند.

با توجه به مشخصات فنی ردمی K60، این دستگاه می‌تواند رقیبی برای iQOO Neo 7 SE درنظر گرفته شود زیرا این گوشی نیز احتمالاً با تراشه‌ی Dimensity 8200 عرضه خواهد شد. انتظار داریم سری ردمی K60 شامل مدل‌های دیگری مثل K60 Pro و K60 Gaming نیز باشد که طبق گزارش‌های متعدد به‌ترتیب از سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهند برد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا