zoomit

رندرهای گلکسی A04s تغییر در طراحی پنل پشتی را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی A04s تغییر در طراحی پنل پشتی را نشان می‌دهند

سامسونگ گوشی‌های سری A0 را در فواصل زمانی نسبتاً کوتاهی به‌روز می‌کند، بنابراین تعجب نمی‌کنیم وقتی می‌بینیم که این دستگاه‌ها نسل‌به‌نسل میزبان تغییرات زیادی نمی‌شوند. براساس گزارش GSMArena، رندرهای منتسب به گلکسی ای ۰۴ اس سامسونگ (Samsung Galaxy A04s) به‌تازگی منتشر شده‌اند.

شایعه‌ی جدید می‌گوید ابعاد گوشی اقتصادی گلکسی A04s برابر با ۱۶۴٫۵ در ۷۶٫۵ در ۹٫۱۸ میلی‌متر است و در مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شویم تفاوت چندانی بین ابعاد این گوشی با گلکسی A03s دیده نمی‌شود. گلکسی A04s احتمالاً مجهز به نمایشگر ۶٫۵ اینچ با وضوح HD پلاس خواهد بود.

نمایشگر و پنل پشتی گلکسی A04s سامسونگ مشکی رندر فاش شده

در پنل پشتی گلکسی A04s سامسونگ شاهد تغییراتی هستیم. مثل قبل، پنل پشتی از دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند. فعلاً به جزئیات هیچ کدام از دوربین‌ها دسترسی نداریم. تفاوت این است که در گلکسی A04s جزیره‌ی دوربین دیده نمی‌شود و دوربین‌ها به‌صورت جداگانه از پنل پشتی بیرون زده‌اند. این نوع طراحی را در گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی سامسونگ نیز دیده‌ایم.

گوشی گلکسی A04s سامسونگ مجهز به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت کناری (ترکیب‌شده با دکمه‌ی پاور) و اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD خواهد بود. فعلاً مشخصات فنی A04s را نمی‌دانیم، بااین‌حال احتمالاً مشخصات این گوشی شباهت‌های زیادی به گلکسی A03s خواهد داشت.

گلکسی A04s سامسونگ مشکی نمایشگر و پشت رندر فاش شده

گلکسی A03s از نمایشگر ۶٫۵ اینچ HD پلاس LCD، پردازنده‌ی Helio P35 مدیاتک و مجموعه‌دوربین متشکل از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و دو حسگر دو مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات است.

A03s با قیمت پایه‌ی ۱۵۵ دلار عرضه شد و شاید در نسل جدید شاهد افزایش چند ده دلاری قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A04s باشیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا