zoomit

رندرهای رسمی پهپاد DJI Mavic 3 فاش شد

نیلز آرنسمایر، وبلاگ‌نویس آلمانی قبل از رونمایی ۵ نوامبر، رندرهای رسمی DJI Mavic 3 و پهپاد نسبتا ناشناخته Mavic 3 Cine را فاش کرد. رندرها نشان می‌دهد که DJI Mavic 3 هنوز از طراحی تاشو استفاده می‌کند و به‌طور کلی قابل حمل‌تر است. استریم لاین بدنه شباهت زیادی به نسل قبل دارد، اما تغییراتی بسیار چشم‌نوازی نیز روی آن اعمال شده است. گیمبال آن نیز از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. لوگوی هاسلبلاد (Hasselblad) بسیار برجسته روی این قسمت دیده می‌شود و نشان می‌دهد که ممکن است دوربین این پهپاد به‌طور مشترک با همکاری شرکت مذکور توسعه یافته باشد.

به گزارش گیزموچاینا، با توجه به اطلاعات موجود روی بدنه ماژول دوربین دوگانه، این دستگاه باید دارای دو لنز مختلف باشد که یکی وایدانگل و دیگری تله‌فوتو است. لنز وایدانگل دارای دیافراگم f/2.8 است و لنز تله‌فوتو باید از زوم ۷ برابری پشتیبانی کند. با استفاده از دوربین دوگانه این پهپاد می‌توان فیلم‌های جذابی ثبت کرد.

قبلاً اخباری مبنی بر پشتیبانی DJI Mavic 3 از فیلم‌برداری ۵.۷K، فیلم‌برداری ProRes RAW و همچنین کیفیت تصویر بهبود یافته، منتشر شده بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که Mavic 3 دارای ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی ۱ ترابایتی است و باتری ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌تواند بیش از ۴۰ دقیقه زمان پرواز را ارائه دهد. در عین حال، Mavic 3 همچنین با عملکرد تشخیص موانع بهبودیافته همراه با حسگرهای اجتناب از مانع که در طرفین قرار دارند، ارائه می‌شود. این دستگاه با لوازم جانبی استاندارد مانند کنترل از راه دور مشابه Mavic Air 2S همراه خواهد بود.

DJI همچنین Mavic 3 Cine را عرضه خواهد کرد که احتمالاً برای فیلمسازان طراحی شده و دوربین آن دارای فیلترهای ND است. در این مدل، عبارت «Cine» روی پروانه‌ها حک شده است. درضمن، Mavic 3 Cine دارای یک کنترل از راه دور است که از نمایش روی صفحه پشتیبانی می‌کند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا