نرم افزار

رشد چشمگیر Lemon8، اپلیکیشن هم‌خانواده تیک‌تاک در آمریکا

رشد چشمگیر Lemon8، اپلیکیشن هم‌خانواده تیک‌تاک در آمریکا

علیرغم نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی در مورد روابط شرکت بایت‌دنس (شرکت مالک تیک‌تاک) با چین، یک اپ تلفن همراه جدید دیگر از این شرکت در ایالات‌متحده مورد توجه قرار گرفته است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از اکسیوس، اهمیت این موضوع در این واقعیت نهفته است که رشد چشمگیر Lemon8 در چنین مراحل اولیه‌ای نشان‌دهنده قدرت جاذبه‌ای است که اپ‌های چینی برای کاربران آمریکایی دارند، حتی با افزایش شک و تردیدها در رابطه با چین.
 این همچنین نشان می‌دهد که بایت‌دنس چقدر مصمم است تا در بازار ایالات‌متحده رشد کند، زیرا قانون‌گذاران آمریکایی در حال بحث درباره اقدامی در مورد تیک‌تاک هستند.

جزئیات: این اپ که علائق مخاطبان نسل زد [متولدین ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰] را مورد توجه قرار داده است، ترکیبی از سیستم مبتنی بر ویدیوی تیک‌تاک و مبتنی بر عکس اینستاگرام را ارائه می‌کند.
 
این اپ، مانند تیک‌تاک، شامل یک فید سفارشی «برای شما» است که توصیه‌های شخصی‌شده را به نمایش در می‌آورد، و همچنین دارای فید «دنبال کردن» است که پست‌های حساب‌هایی را که کاربران برای دنبال کردن انتخاب کرده‌اند نشان می‌دهد.
 
چگونه کار می‌کند: برخلاف تیک‌تاک، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های بی‌حرکت را آپلود کنند.
 زیبایی‌شناسی Lemon8 هنری‌تر، رنگارنگ‌تر و جذاب‌تر از تیک‌تاک است و از جهاتی شبیه پینترست است.
کاربران Lemon8 از ابتدا متوجه خواهند شد که بسیاری از محتوای پرطرفدار در این پلتفرم به زمینه‌های سلامت و زیبایی مربوط می‌شود که تمایلات مخاطبان زن جوان‌تر را شامل می‌شود، مانند آموزش‌های آرایش، هنر ناخن، و الهام‌گیری از دکوراسیون منزل.
در حالی که در حال حاضر تبلیغات چندانی در این برنامه وجود ندارد، اما محتوای مبتنی بر سبک زندگی آن احتمالاً برای برندهای خرده‌فروشی، مسافرت و آشپزی جذاب خواهد بود.
 

رشد چشمگیر Lemon8، اپلیکیشن هم‌خانواده تیک‌تاک در آمریکا

به روایت اعداد و ارقام: بنا بر اعلام Apptopia، این اپ از زمان راه اندازی در مارس ۲۰۲۰، هفده میلیون بار در سراسر جهان نصب شده است.
و در یک هفته و نیم گذشته ۶۵۰۰۰۰ بار در ایالات متحده نصب شده است.
ژاپن بزرگترین بازار Lemon8 است که ۳۶.۵ درصد از کاربران آن را شامل می‌شود. این اپ در آسیا و آسیای جنوب شرقی طرفداران قابل توجهی دارد.
 
تصویر بزرگ: با اینکه وب‌سایت انگلیسی بایت‌دنس هیچگونه ارتباطی را به Lemon8 را ابراز نکرده است، اما نشانه‌های واضحی وجود دارد که این دو شرکت به هم مرتبط هستند.
 
توسعه‌دهنده Lemon8، طبق آنچه در اپ استور اپل و پلی استور گوگل مشخص است، شرکت Heliophilia Pte., Ltd است. این شرکت به‌عنوان یک شرکت خصوصی مستقر در سنگاپور لیست شده است، که همان آدرس دفتر تیک‌تاک در سنگاپور به شمار می‌رود.
مشاور عمومی جهانی بایت‌دنس، اریش اندرسن، که نماینده تیک‌تاک است، به AP گفت: «بدیهی است که با اپ Lemon8 تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با قوانین ایالات‌متحده مطابقت داشته باشد و اطمینان حاصل کنیم که در اینجا به درستی عمل می‌کنیم».
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا