zoomit

ردمی K50S Pro احتمالاً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED معرفی خواهد شد

ردمی K50S Pro احتمالاً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED معرفی خواهد شد

شیائومی قبلاً سری K50 را معرفی کرده و حالا اطلاعاتی درمورد ردمی K50S Pro فاش شده است. گزارش‌های قبل نشان می‌دهد این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد. اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهد این پرچم‌دار احتمالاً به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

اگر جزئیات جدید فاش‌شده از ردمی K50S پرو واقعی باشد، این دستگاه یک پرچم‌دار تمام‌عیار خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد، انتظار می‌رود این دستگاه به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED اشاره کرد.

سیستم دوربین پشتی ردمی K50S پرو در کنار دوربین اصلی قدرتمند آن، به یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. طبق شنیده‌ها، دوربین سلفی این دستگاه نیز ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نمایشگر هوشمند جدید شیائومی با دستیار صوتی اختصاصی معرفی شد
  • MIUI 14 با امکاناتی مثل تشخیص متن در تصاویر گالری و پشتیبانی از بلوتوث LE منتشر خواهد شد

به گزارش AndroidAuthority، ردمی K50S Pro در دو نسخه با رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. این محصول همچنین از بلندگوهای دوگانه و حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر بهره خواهد برد.

سری ردمی K50S به جمع گوشی‌های گیمینگ ردمی K50 و K50 Pro می‌پیوندند. شایان‌ ذکر است این دو گوشی به‌ترتیب به تراشه‌های Dimensity 8100 و Dimensity 9000 مجهز شده‌اند. علاوه‌براین ردمی K50 Gaming را داریم که از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد و بنابراین K50S و K50S Pro ازنظر فنی باید به باتری بزرگ‌تر و دوربین باکیفیت‌تر مجهز شوند.

سری K50S ابتدا در بازار چین عرضه خواهند شد، بااین‌حال شیائومی به برندسازی مجدد دستگاه‌ها در این خط‌ و عرضه‌ی بین‌المللی آن‌ها به‌عنوان محصولات پوکو معروف است. به‌عنوان مثال، گوشی گیمینگ ردمی K50 در بازارهای جهانی با نام پوکو F4 GT عرضه شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا