zoomit

راست چین؛ روش های کسب درآمد از وردپرس

راست چین؛ روش های کسب درآمد از وردپرس

یکی از مهم ترین منابع کسب درآمد از وردپرس طراحی انواع سایت است، ولی روش‌های دیگری برای درآمد زایی از وردپرس وجود دارد که از جمله می‌توان به طراحی قالب و افزونه وردپرس، طراحی سایت همکاری در فروش و… اشاره کرد. در ادامه هر یک از روش‌ها را توضیح می دهیم.

اولین روش کسب درآمد از وردپرس: طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس اولین راهی است که می‌توانید ازطریق وردپرس به درآمد برسید. برای یادگیری طراحی سایت و افزایش تخصص در آن می‌توانید دوره‌های آموزشی در یوتیوب و آپارات را ببینید، همچنین برای آشنایی با بخش‌های مختلف وردپرس می‌توانید آموزش رایگان وردپرس را مشاهده کنید.

مراحل طراحی سایت با وردپرس عبارت‌اند از:

  • خرید هاست و دامنه
  • نصب وردپرس
  • خرید و نصب قالب وردپرس
  • سفارشی‌سازی قالب
  • نصب افزونه های ضروری

برای کسب درآمد ازطریق طراحی سایت با وردپرس می‌توانید در شرکت‌های طراحی سایت استخدام شوید یا با داشتن نمونه کار در سایت‌های فریلنسری مانند پونیشا و کارلنسر و… پروژه های طراحی سایت بگیرید.

دومین روش کسب درآمد از وردپرس :طراحی قالب

طراحی قالب وردپرس یک روش عالی درآمد زایی از وردپرس، برای توسعه‌دهندگان وب یا افرادی است که حتی در کدنویسی خیلی خبره نیستند. برای انجام این کار لازم نیست تمام مهارت های طراحی قالب مانند طراحی گرافیک را بلد باشید، می‌توانید بعضی کارها را برون سپاری کنید یا با داشتن تیم وظایف را بین خودتان تقسیم کنید.

مسیر طراحی قالب وردپرس

  • یادگیری html و css
  • تبدیل قالبhtml به وردپرس
  • ایجاد سازگاری قالب با افزونه‌های ضروری
  • تنظیمات واکنش‌گرایی یا ریسپانسیو بودن

بعد از طراحی قالب وردپرس می‌توانید ازطریق سایت شخصی اقدام به فروش آن‌ها کنید یا ازطریق مارکت پلیس‌های وردپرسی مانند راست چین قالب خود را بفروشید. نکته مهمی که در طراحی قالب وردپرس باید به آن دقت کنید، این است که دقیقاً نیاز مخاطبان خود را بشناسید و متناسب با نیاز آن‌ها قالب را طراحی کنید.

سومین روش کسب درآمد از وردپرس: برنامه نویسی افزونه

طراحی سایت وردپرس به صورت حرفه ای بدون استفاده از پلاگین‌ها تقریباً ناممکن است؛ زیرا افزونه ها امکانات بیشتری به سایت اضافه می‌کنند.

پیش نیاز برنامه نویسی افزونه وردپرس، آشنایی باphp و دانشhtml و css است. برای برنامه نویسی افزونه در ابتدا باید نیاز سنجی کنید که یک سایت به چه امکانات بیشتری نیاز دارد و اگر کدام افزونه‌ به سایت اضافه شود، کاربران راحتتر از خدمات استفاده می‌کنند. مثال ساده برای برنامه نویسی افزونه، اددان های ووکامرس یا افزونه‌های درگاه پرداخت هستند که فرایند خرید از سایت را برای کاربران بسیار راحت می‌کنند.

چهارمین روش کسب درآمد از وردپرس: راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اگر محصولی دارید که به‌دنبال فروش آن هستید، می‌توانید با راه اندازی فروشگاه اینترنتی این کار را انجام دهید. یکی از روش‌های آسان برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده از وردپرس است.

برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای و کسب درآمد از آن بهتر است قالب فروشگاهی متناسب با کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید و امکانات مورد نیاز با استفاده از افزونه‌های فروشگاهی به آن اضافه کنید. در نهایت با بهینه‌سازی سایت به فروش خوبی برسید.

پنجمین روش کسب درآمد از وردپرس: راه اندازی وب سایت آموزشی

اگر توانایی آموزش مهارت های خود به دیگران را دارید از طراحی سایت آموزشی غافل نشوید، چون افراد زیادی هستند که به دلایلی مانند مشغله زیاد یا فاصله جغرافیایی از آموزش مجازی استقبال زیادی می‌کنند.

فرقی نمی‌کند که مهارت شما تدریس ریاضی و فیزیک است یا کارهای هنری، با راه اندازی وب سایت آموزشی با وردپرس می‌توانید کلاس های آموزشی آنلاین برگزار کنید یا دوره‌های خود را بفروشید و به درآمد خوبی برسید.

ششمین روش کسب درآمد از وردپرس: همکاری درفروش

اگر جزو افرادی هستید که محصول فیزیکی یا دانلودی برای فروش ندارید و می‌خواهید به‌عنوان بازاریاب و واسطه محصولات شرکت دیگری را به فروش برسانید، پیشنهاد می‌کنیم یک سایت همکاری در فروش طراحی کنید. چون پیچیدگی های طراحی سایت اختصاصی مانند مجوز و اینماد و تأمین محصولات را ندارد.

راست چین

سایت‌هایی زیادی در ایران برای همکاری در فروش وجود دارند که معروف ترین آن‌ها دیجی کالا، می مارکت، سبز گستر و میهن استور، توربین و بیمیتو است. وب سایت‌هایی بسیاری مانند kalaaghe.com از همکاری در فروش به درآمد بالایی رسیده اند. شما هم می‌توانید با راه‌اندازی سایت افیلیت مارکتینگ و نصب افزونه‌های همکاری در فروش و بهبود رتبه سایت در گوگل به درآمدهای بالایی برسید.

مراحل راه اندازی سایت همکاری در فروش بعد از خرید هاست و دامنه عبارت‌اند از :

  • نصب قالب سایت
  • نصب و انجام تنظیمات افزونه همکاری در فروش مانند دیجی کاوش
  • ثبت نام در سیستم همکاری در فروش سایت مورد نظر

هفتمین روش کسب درآمد از وردپرس: گوگل ادسنس

هدف اصلی تمام افرادی که وب سایت طراحی می‌کنند کسب درآمد بالا است. یکی از پر درآمد ترین روش‌های کسب درآمد از سایت‌ها هم تبلیغات ازطریق گوگل ادسنس است که شما می‌توانید به ازای بازدید کننده های سایت یا تعداد کلیک ها کسب درآمد کنید. میزان سهم سایت‌های تبلیغ کننده ۶۸ درصد و سهم گوگل ۳۲ درصد است، به‌طور متوسط ارزش هر کلیک روی تبلیغات، وابسته به حوزه رقابتی حدود ۲ دلار تا ۱۵ دلار است که با احتساب دلار ۳۱۶۰۰تومانی درآمد زیادی است.

راست چین

مراحل درآمد زایی از وردپرس با گوگل ادسنس:

  • راه اندازی وب سایت وردپرسی انگلیسی
  • رساندن سایت به ترافیک بالا
  • ساخت اکانت در گوگل ادسنس
  • دریافت کد تبلیغ ادسنس در پنل کاربری
  • وارد کردن کد تبلیغ در وب سایت

سایت راست چین در این مقاله مهم ترین روش‌های درآمدزایی از وردپرس را بررسی کرد. امیدواریم برای شما مفید باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا